Medewerker frontoffice (burgerzaken) – gemeente bunschoten

BLNP

Verlopen op: 28 mei 2025 om 12:00
Max. Uurtarief: 70
Aantal uur per week: 36
Provincies: Utrecht
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 juni 2025
Eind datum: 30 november 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Wat ga je doen?
Als Medewerker Front-office ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze burgers en speel je een cruciale rol in het leveren van kwalitatieve dienstverlening.

Je takenpakket is veelzijdig en omvat onder andere:

  • Het verwelkomen, informeren en begeleiden van burgers bij diverse aanvragen, zoals paspoorten, rijbewijzen, identiteitskaarten en uittreksels uit de gemeentelijke basisadministratie;
  • Het zorgdragen voor een correcte registratie en verwerking van persoonsgegevens, waarbij je nauwlettend de geldende wet- en regelgeving volgt;
  • Het verstrekken van informatie en advies aan burgers over wet- en regelgeving op het gebied van burgerzaken.

Waar kom je te werken?
Je maakt deel uit van het team Dienstverlening en Communicatie. Het doel van dit team is het verder optimaliseren van de interne en externe dienstverlening om de service naar de inwoners en collega’s te vergroten.

Wat vragen we?
De medewerker klant contact centrum die wij zoeken is gastvrij en in staat om zich in te leven in onze bezoekers. Je bent van nature stressbestendig en gaat flexibel om met de verschillende vragen die op je afkomen.

Wie zijn wij?
De gemeente Bunschoten is prachtig gelegen in het midden van het land. Een gemeente met ambitie en een frisse kijk op de toekomst. Zowel het bestuur als de medewerkers van de gemeente Bunschoten werken eraan om het wonen en verblijven in Bunschoten prettig te laten zijn en blijven.

In onze organisatie krijg je veel vrijheid en zelfstandigheid, zijn er korte lijnen met collega’s en is er een grote mate van vertrouwen in elkaar. Daarvoor vragen wij van onze medewerkers een dosis verantwoordelijkheid, ontwikkelvermogen en lef.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Medewerker klant contact centrum is gastvrij en in staat om zich in te leven in bezoekers.
  • Je bent van nature stressbestendig en gaat flexibel om met de verschillende vragen die op je afkomen.
  • Je bent beschikbaar op de woensdagavond en op de vrijdag, verder ben je flexibel en gaan de overige werkdagen in goed overleg.
  • Onder de veranderde wet- en regelgeving leent deze opdracht zich niet voor het inzetten van een ZZP-er.

Wensen

  • Kennis van geautomatiseerde zaaksystemen en postverwerkingssystemen (of in staat om dit snel eigen te maken).
  • Bij voorkeur enige ervaring bij Gemeente of KCC.
Deze opdracht is verlopen.