Medewerker Frontoffice

Omgevingsdienst West-Holland

Verlopen op: 13 sep 2024
Max. Uurtarief: 70
Aantal uur per week: 36
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 13 september 2024
Eind datum: 13 maart 2025

Organisatie

Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en aan het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?

Organisatieonderdeel: Serviceburo/frontoffice

Het Serviceburo faciliteert het management en de medewerkers van de ODWH met een breed aanbod aan ondersteunende en facilitaire diensten en producten. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening. Een concreet project is het samenbrengen van een aantal klantgerichte taken als receptie/balie, centrale telefonie, klachtentelefoon, duurzaamheidstelefoon en bodeminformatiepunt in één cluster, het frontoffice. Voor dit cluster zoeken we een tijdelijke nieuwe collega.

Opdracht

Als medewerker frontoffice ben je samen met je collega’s het gezicht van onze organisatie en het eerste aanspreekpunt voor onze interne en externe relaties. Met jouw kennis en expertise van de moderne ontwikkelingen op het terrein van klantcontact lever je een actieve bijdrage aan de dagelijkse werkzaamheden én aan het vormgeven van onze nieuwe frontoffice.

Competenties

We zoeken een kandidaat met goede communicatieve vaardigheden, die klantvriendelijk is, makkelijk kan schakelen en prioriteiten weet te stellen. Je hebt uitstekende luistervaardigheden, bent geduldig en beschikt over empathisch vermogen. Je houdt ervan om van een probleem een uitdaging te maken. Daarbij ga je oplossingsgericht te werk, zelfstandig waar mogelijk en in samenwerking waar nodig.

Benodigd aantal professionals

1.

CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De frontoffice is van maandag tot en met vrijdag geopend. De werktijden van de opdracht worden in overleg bepaald.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in week 38. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 16 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar in een klantcontactomgeving;
  • Minimaal een afgeronde opleiding op mbo4 niveau;
  • Een maximum uurtarief van € 70,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender;

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in een klantcontactomgeving bij een grote of middelgrote publieke organisatie, (zoals frontoffice, klantcontactcentrum, informatieloket of callcenter);
  • Een niet langer dan 10 jaar geleden afgeronde opleiding op het terrein van klantcontacten, blijkend uit een diploma, certificaat of getuigschrift;
  • Aantoonbare werkervaring met het inrichten van klantcontactprocessen;
  • Aantoonbare werkervaring met een bodeminformatiepunt of bodemloket.
Deze opdracht is verlopen.