Medewerker gegevensbeheer

Kaag en Braassem

Sluit op: 27 jun 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 80
Aantal uur per week: 28
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 27 juni 2025
Eind datum: 27 juni 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners.

Opdracht
Als medewerker gegevensbeheer BAG speel je een rol in het beheren en actualiseren van de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG). Jouw werk zorgt ervoor dat de gegevens van onze gemeente kloppen en gebruikt kunnen worden voor beleid, dienstverlening en administratie. Met jouw expertise in basisregistraties draag je bij aan het verwerken van omgevingsvergunningen, het opstellen van huisnummerbesluiten, en het coördineren van kwaliteitscontroles. Jij bent de schakel tussen verschillende teams en partijen, waaronder WOZ, Kadaster en geodata-leveranciers. Je werkzaamheden zijn zeer divers en bestaan onder andere uit:

  • Het verwerken van BAG-gegevens, zoals omgevingsvergunningen en definitief ingemeten geometrieën als ook het opstellen van ambtelijke verklaringen en het bepalen van de gebruiksoppervlakte;
  • Het begeleiden in het proces tot straatnaamgeving;
  • Het opstellen van huisnummerbesluiten, begeleidende brieven en huisnummertekeningen;
  • Het opsporen en oplossen van discrepanties tussen BAG en BGT;
  • Het afhandelen van terugmeldingen en verzoeken en het verstrekken van informatie aan aanvragers en andere belanghebbenden;
  • Het coördineren van controles en het verbeteren van datakwaliteit;
  • Het ondersteunen van BRK-PB en BRO-projecten.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten;
  • Minimaal een aantoonbaar afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring met wet- en regelgeving omtrent basisregistraties, zoals BAG, BRK-PB en BRO, benoem waar dit is opgedaan;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker gegevensbeheer (BAG);

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met een BAG-applicatie, benoem de applicatie en waar dit is opgedaan
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als medewerker gegevens beheer (BAG) bij een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met werken/kunnen interpreteren van bouwtekeningen, omschrijf duidelijk in het cv

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx