Medewerker heffen belastingen

Gemeente Midden-Groningen

Verlopen op: 18 apr 2025 om 17:00
Max. Uurtarief: 70
Aantal uur per week: 36
Provincies: Groningen
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 15 mei 2025
Eind datum: 31 december 2025

Opdracht omschrijving
Binnen het team Belastingen en Basisregistratie zijn wij op zoek naar een tijdelijke vervanging in het cluster Heffen. De opdracht duurt in ieder geval t/m het einde van dit jaar. Met enige kans op uitloop-verlening.

Als medewerker heffen draag je zorg voor correct en tijdig aangeleverde aanslagbiljetten gemeentelijke belastingen.
Je boekt bezwaren in en handelt bezwaarschriften gemeentelijke belastingen af (excl. WOZ).
Je beheert, onderhoudt en verwerkt gegevens uit de Basisregistratie Personen, het Handelsregister en het Kadaster in onze belastingapplicatie.
Je beantwoordt (telefonisch of schriftelijk) vragen die betrekking hebben op je werkveld.
Je voert verder alle voorkomende werkzaamheden uit op het gebied van heffen.

Toelichting op rooster
Bij voorkeur minimaal 16 uur per week op locatie (vrij in te vullen).

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • MBO diploma: Kandidaat heeft minimaal een MBO 4 diploma in de financiële of administratieve richting. En toont dit aan op het CV.
  • Werkervaring heffingen in gemeentelijke organisatie: De kandidaat heeft minimaal 1-2 jaar ervaring in de werkzaamheden heffingen bij een gemeente en toont dit aan op het CV.

Wensen

  • Ervaring met applicatie VRIS: Werkervaring met Belastingen applicatie VRIS.
  • Minimaal 2 dagen werkzaam op locatie: Er wordt minimaal 16 uur per week gewerkt op het gemeentehuis in Hoogezand.
Deze opdracht is verlopen.