Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en Belasting Samenwerking Rivierenland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Belasting Samenwerking Rivierenland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Belastingsamenwerking Rivierenland merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Opdrachtgever
De organisatie Belastingsamenwerking Rivierenland (BSR) is een vooruitstrevend samenwerkingsverband op het gebied van lokale belastingen. BSR verzorgt het heffen en invorderen van gemeentelijke en waterschap belastingen en de uitvoering van de Wet WOZ en de Wet BAG voor haar deelnemers, te weten Waterschap Rivierenland, Avri en de gemeenten Culemborg, Gorinchem, IJsselstein, Maasdriel, Montfoort, Tiel, West Betuwe, West Maas en Waal en Wijk bij Duurstede. BSR is een innovatieve, professionele en dynamische organisatie waarbij klantgerichte en efficiënte dienstverlening hoog in het vaandel staat. Wij kennen een platte organisatiestructuur, wat zich kenmerkt in een informele sfeer, toegankelijk management, korte lijnen, snelle besluitvorming en veel verantwoordelijkheid en inbreng binnen je eigen functie. Daarnaast is er veel aandacht voor vitaliteit en persoonlijke ontwikkeling. Ook is er volop ruimte om je uren flexibel in te vullen, wij omarmen het plaats- en tijdonafhankelijk werken. Tegelijkertijd beschikken wij over een enorm gaaf en veelzijdig kantoorpand in het hartje van Tiel, waarin volop ruimte is voor kennisdeling, innovatie en gezelligheid. Dit maakt dat veel collega’s ook erg graag op kantoor zijn.
Opdracht
De afdeling Dienstverlening bestaat uit de disciplines Klantenservice, Invordering en Kwijtschelding. De verschillende disciplines werken in goede harmonie nauw samen om het beste resultaat voor onze inwoners te realiseren. Dit doen wij met een dienstverlenende en klantgerichte instelling en met een scherpe blik op nieuwe ontwikkelingen.
Wat ga je doen?
– Je handelt klantgericht de telefonische en digitale klantvragen af.
– Je streeft ernaar om onze klanten naar tevredenheid te kunnen helpen.
– Je bewaakt doorlooptijden en weet hierin de juiste prioriteiten te stellen.
– Je bent een teamplayer maar bent tevens in staat om zelfstandig te kunnen werken.
2 kandidaten
2x 30 uur per week m t/m vrij van 08.30-14.30 uur
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma, di, woe, do, vrij. Is hybride werken mogelijk: Nee.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 19 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 15 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Eisen
- Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
- Aantoonbare werkervaring met Key2Belastingen (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan).
- Aantoonbare werkervaring binnen het gemeentelijk belastingdomein en bij voorkeur bij samenwerkingsverbanden (Benoem dit duidelijk in het cv).
Wensen
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Key2Belastingen (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan).
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen het gemeentelijk belastingdomein en bij voorkeur bij samenwerkingsverbanden (Benoem dit duidelijk in het cv).