Medewerker omgevingsloket

Gemeente Veenendaal

Sluit op: 7 jul 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 60
Aantal uur per week: 24
Provincies: Utrecht
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 7 juli 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Gemeente Veenendaal is een middelgrote gemeente met een centrale ligging, een goede bereikbaarheid en dynamischer dan ooit. Je komt te werken in een organisatie die veel ambities heeft waarin jij uitgedaagd wordt je talenten volop te benutten en verder te ontwikkelen. Samenwerken is één van onze kernwaarden en de lijnen zijn kort. De organisatie kent een open en informele sfeer. Je krijgt veel ruimte om je werk als professional te kunnen uitvoeren omdat we weten dat jij in staat bent om de juiste inschattingen te maken. Dat geldt ook voor de verhouding tussen werk en privé, je krijgt veel ruimte ervoor te zorgen dat dit goed in balans is en je daar kunt zijn waar je nodig bent. Onze goede arbeidsvoorwaarden en hybride manier van werken maken dat goed mogelijk.

Opdracht
De medewerker Omgevingsloket komt te werken binnen het team Ruimtelijke Ordening en Bouwen. Dit team is onder meer verantwoordelijk voor het behandelen van en verlenen van alle aanvragen omgevingsvergunning. Je hebt de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Het inboeken van de aanvragen in het vergunningenregistratiesysteem CLO en de hieraan gekoppelde administratieve verwerking;
  • Het beantwoorden van eerstelijns vragen over bouwmogelijkheden en vergunningsvrij bouwen;
  • Het verstrekken van informatie uit vergunningendossiers aan belanghebbenden.

Competenties

  • Communicatief vaardig;
  • Samenwerken;
  • Goede beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Werkdagen en -tijden gaan in overleg en in afstemming met zijn/haar naaste collega.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met het inboeken of behandelen van omgevingsvergunningen bij een gemeente.

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het vergunningenregistratiesysteem CLO. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan;
  • Beschikbaar in de maanden juli en augustus;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met frontoffice-taken van omgevingsvergunningen;

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx