Medewerker ondersteuning bestuur en directie

Gemeente Hardenberg

Verlopen op: 21 mrt 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 32
Provincies: Overijssel
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 6 mei 2025
Eind datum: 31 oktober 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.

We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.

Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Opdracht
Als medewerker ondersteuning bestuur en directie zorg jij ervoor dat de burgemeester altijd perfect voorbereid is. In deze uitdagende functie voer je secretariaatswerkzaamheden uit en ben je het eerste aanspreekpunt voor de burgemeester die je ondersteunt. Complex agenda- en mailbeheer zijn de voornaamste werkzaamheden die je verricht. Je beheert op een zorgvuldige manier de agenda en regelt afspraken. Daarnaast beheer je ook de mailbox van de burgemeester. Ook zorg je samen met je collega’s voor andere voorkomende werkzaamheden.

Het team is gezamenlijk verantwoordelijk voor de ondersteuning van de burgemeester, wethouders en gemeentesecretaris/algemeen directeur. Het team bestaat uit 5 medewerkers, zij zijn ieder verantwoordelijk voor de ondersteuning van één of meer bestuurders. In het team is de sfeer prettig, collega’s zijn behulpzaam, raadplegen elkaar voor advies, denken mee en werken samen. In verband met de aanwezigheid van de bestuurders is het team vooral op kantoor werkzaam.

Competenties
Je bent een enthousiaste teamspeler en kunt goed samenwerken en schakelen tussen verschillende niveaus is voor jou geen probleem. Met regelmaat kom je in aanraking met vertrouwelijke informatie, hier ga je verantwoordelijk en integer mee om. Verder heb je gevoel voor politieke verhoudingen, dit breng je mee vanuit je (gemeentelijke) werkervaring. Ook ben je zorgvuldig, proactief, stressbestendig en heb je een ‘can do’-mentaliteit. Je kunt heel goed prioriteiten stellen en overzicht houden zie je als een uitdaging.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbare werkervaring met de Office-systemen;
  • Aantoonbare werkervaring met de programma’s iBabs en/of Zaaksysteem;
  • Aantoonbare afgeronde mbo niveau 4 opleiding op het gebied van secretariële ondersteuning of administratie;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als medewerker ondersteuning binnen een gemeentelijke organisatie;

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als medewerker ondersteuning binnen een gemeentelijke organisatie;
  • Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring met het voorbereiden van vergaderingen;
  • Aantoonbare werkervaring in het samenwerken met directie/bestuur;
  • Aantoonbare werkervaring met agenda- en mailbeheer;
Deze opdracht is verlopen.