Medewerker Operationele Inkoop
Operationele Inkoop
De inkoop
De inkoop (EU-aanbesteden, contractmanagement en operationele inkoop) voor het CBR wordt uitgevoerd door de inkoop afdeling van het CBR. Operationele inkoop is het eerste aanspreekpunt voor met name interne collega’s die bestellingen plaatsen en leveranciers.
De functie
Als medewerker Operationele inkoop ben je service en klantgericht en ondersteun je de collega inkopers (aanbesteders en de centrale contractmanagers) in de dienstverlening aan de betreffende onderdelen (de interne klant) op tactisch en operationeel niveau. Medewerkers Operationele inkoop richten zich op uitvoering en naleving van de overeengekomen contracten door beheer van masterdata en bestelprocessen. De medewerkers Operationele inkoop ondersteunen en begeleiden de gebruikers met het:
- Voeren van een contractadministratie, onder andere invoeren contracten in systemen
- Geven van administratieve en operationele ondersteuning bij inkoop vraagstukken (1ste lijns HD)
- Invoeren bestelopdrachten en bewaken van het operationele inkoopproces
- Informeren van de gebruikers omtrent de levering van producten en/of diensten
- Onderhouden van relaties met leveranciers en organisatie tijdens de dagelijkse werkzaamheden en oplossen van eventuele problemen en gebruikersklachten
- Meewerken aan verdere professionalisering van de inkoopafdeling
Periode
01-05-2025 t/m 31-12-2025 (9 mnd) met optie(s) tot verlengen.
Eisen
- Deze opdracht is alleen in te vullen via detachering (je komt tijdelijk bij ons in dienst tegen een vast maandloon)
- Minimaal afgeronde MBO+ opleiding met inkoop achtergrond
- Nevi 1, of bezig met het volgen van Nevi 1
- Beheersing, in woord en geschrift van de Nederlandse taal
- Kennis van een modern ERP pakket
Wensen
- Service- en klantgericht
- Dienstverlenend
- Sterke communicatieve vaardigheden
- Resultaatgerichtheid
- Teamplayer/samenwerking
- Plannen en organiseren
- Commerciële instelling
- Stressbestendig
- Representatief
- Leergierig, ambitieus
