Medewerker p&o

Gemeente Rhenen

Sluit op: 3 sep 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 70
Aantal uur per week: 16
Provincies: Utrecht
Segmenten: Personeel en Organisatie

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 3 september 2025
Eind datum: 3 april 2028

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en Gemeente Rhenen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van Gemeente Rhenen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.

Organisatie
Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in gemeente Rhenen! Rhenen is een prachtige historische vestingstad, gelegen op het uiterste zuidoosten van de provincie Utrecht. Met de Nederrijn aan je voeten en de groene bossen van de Utrechtse Heuvelrug om je heen, is het hier heerlijk wonen en werken. Gemeente Rhenen staat bekend om Ouwehands Dierenpark, de Grebbeberg en natuurlijk de gezellige Rijnweek.

De gemeente heeft veel te bieden: prachtige monumentale natuur, uitgebreide wandel- en fietsroutes en mooie ruiterpaden. Of je nu door de stad Rhenen zelf wandelt of de kernen Elst en Achterberg ontdekt, in Rhenen beleef je zowel rust als avontuur! Rhenen is goed bereikbaar met trein, bus en auto en vervult een belangrijke toeristische rol. Meer informatie over gemeente Rhenen vind je via www.rhenen.nl.

We werken waarderend en vanuit de bedoeling
In Rhenen werken we voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening en het versterken van onze rol in de regio. We streven ernaar om een aantrekkelijke werkgever te zijn en te blijven, met een stevig fundament van flexibiliteit, vertrouwen, samenwerking en verantwoordelijkheid. We werken vanuit de bedoeling en op een waarderende manier, wat dagelijks zichtbaar is in ons werk. We denken in mogelijkheden, leveren maatwerk en doen dit voor zowel onze inwoners als medewerkers. We geven ruimte voor talent, stimuleren samenwerking en werken resultaatgericht. We ontwikkelen ons richting zelforganisatie. Zo maken we het verschil voor Rhenen en voegen we echte waarde toe!

Het team
Je wordt tijdelijk onderdeel van het team Personeel en Organisatie. Dit team bestaat uit:

  • Drie personeelsadviseurs
  • Eén medewerker P&O
  • Een salarisadministrateur
  • Een organisatieadviseur
  • Een adviseur inwonerparticipatie
  • Corporate recruiter W&S en adviseur externe Inhuur
Werken bij onze gemeente betekent werken in een ambitieuze organisatie waar werkplezier hoog in het vaandel staat. Er is veel ruimte voor jouw eigen inbreng, verantwoordelijkheid, flexibel werken en groei. De kernvraag bij ons werk is steeds: wat kan ik voor Rhenen betekenen? We noemen dit 'werken vanuit de bedoeling'. Er is veel ruimte om jezelf te ontwikkelen in onderwerpen die je interessant vindt. We zijn een open en dynamische organisatie, met betrokken collega’s. Waarin je werkt tussen, naast en met de inwoners van Rhenen.

Wat doe je als medewerker P&O?

  • Beheren van vacaturesadministratie: plaatsen van vacatures op onze eigen website, gemeentebanensite en andere externe kanalen
  • Uitzetten van aanvragen in Flextender
  • Plannen van sollicitatiegesprekken en communicatie richting kandidaten en collegae
  • Uitzetten van interne aanvragen bij nieuwe medewerkers (ICT-middelen, toegang)
  • Mede beheer P&O mailbox
  • Mede beheer mailbox werken
  • Ondersteuning bij project implementatie AFAS (regelen en planning bij projectleider)
  • Opvoeren inhuur in personeelssysteem
  • Samenwerken met kerntaken van werving & selectie
  • Achtervang personeelsadministratie (lead bij medewerker personeelsadministratie)
  • Archiefwerkzaamheden personeels- en salarisadministratie

Selectiecriteria

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 in de richting van P&O / HR (10 punten)
  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van werving & selectie-administratie (30 punten)
  • Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke P&O-administratie (25 punten)
  • Uiterlijk beschikbaar per 15 september 2025 (15 punten)
  • Aantoonbaar beschikbaar op in ieder geval de maandagen, woensdag en donderdagen (20 punten)

Competenties

  • Energieke persoonlijkheid (hands-on mentaliteit, proactief, aanpakken)
  • Flexibel, open houding (snel schakelen tussen werkzaamheden, wisselende prioriteiten)
  • Vermogen om verbinding te maken (samenwerken binnen het team en de organisatie)
  • Organiserend vermogen (bijv. het organiseren van bijeenkomsten, beheren van meerdere agenda’s)
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Wo – Do (eventueel overleg voor andere dagen/uren)

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Beschikbaar voor 16 uur per week
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in P&O-administratie
  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau, bij voorkeur in P&O of vergelijkbaar
  • Aantoonbare werkervaring met HR-systemen (Motion of vergelijkbaar)
  • Uurtarief maximaal € 70,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk, werk-werk een fee LibLab

Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 in de richting van P&O / HR
  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van werving & selectie-administratie
  • Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke P&O-administratie
  • Uiterlijk beschikbaar per 15 september 2025
  • Aantoonbaar beschikbaar op in ieder geval de maandagen, woensdag en donderdagen

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx