Medewerker publiekscentrum

Gemeente Opsterland

Verlopen op: 27 mei 2025 om 23:59
Max. Uurtarief: 70
Aantal uur per week: 36
Provincies: Friesland
Segmenten: Personeel en Organisatie

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 16 juni 2025
Eind datum: 16 januari 2026

Als medewerker in het publiekscentrum
Ben jij een schakel tussen de klant en de organisatie. Met vastberadenheid en een glimlach beweeg jij je moeiteloos tussen het verstrekken van informatie en het oplossen van vragen. Het gaat niet om oppervlakkige antwoorden, maar om écht doorvragen en de klant meteen verder helpen. Jij weet precies hoe je een goede balans vindt tussen persoonlijk contact en efficiëntie. Er wordt van jou verwacht dat je specifieke aandachtsgebieden op je neemt. Jij denkt graag actief mee over verbeteringen en hoe het team en de organisatie samen kunnen groeien. In jouw functie is er altijd afwisseling, en dat maakt het voor jou juist zo interessant.

Verantwoordelijkheden
Elke dag is anders in deze veelzijdige functie. Jij pakt aan de balie uiteenlopende taken op: van aanvragen voor rijbewijzen en paspoorten, tot het registreren van verhuizingen, geboortes en overlijdens. Aan de telefoon beantwoord je diverse vragen, van openbare orde tot belastingen. Daarbij zie je het als de uitdaging om zoveel mogelijk vragen direct zelf af te kunnen handelen. Samen met je collega’s voer je daarnaast administratieve handelingen uit, signaleer je veranderingen en verbetermogelijkheden en voer je klantgegevens in. Ook beman je de receptie in de publiekshal.

Inzetperiode
De kandidaat is inzetbaar vanaf 16-6-2025 tot en met 16-1-2026 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 16-6-2025 tot en met 16-1-2026 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • De kandidaat heeft dusdanige werkervaring dat de functie zeer vlot zelfstandig uitgevoerd kan worden.
  • MBO

Wensen

  • MBO aangevuld met opleiding Publiekscentrum/KCC
  • 2-3 jaar in soortgelijke functie
  • Ervaring met telefonie (klantcontact)
Deze opdracht is verlopen.