Medewerker publiekszaken

Gemeente Veldhoven

Sluit op: 17 feb 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 75
Aantal uur per week: 36
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 24 februari 2025
Eind datum: 25 augustus 2025

Kandidaatomschrijving
Iemand die het proces (deels) beheerst, weinig sturing nodig heeft en zelfstandig kan werken. Een teamplayer die beschikt over ervaring, sociale vaardigheden en communicatief goed is. Dienstverlening staat centraal; we denken in mogelijkheden en helpen onze inwoners zoals we zelf geholpen willen worden.

Gewenste competenties
Flexibiliteit, klantgerichtheid, behulpzaam, zelfstandig

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Interview: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In de gesprekken zal nadrukkelijk stilgestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
  • Opleidingsniveau: Gewenst opleidingsniveau (MBO/HBO).
  • Werkervaring: 1 à 2 jaar werkervaring.

Wensen

    Reageer op opdracht

    Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx