Administratief met gevoel voor werving en organisatie
Bouw mee aan de toekomst van de Nederlandse energiemarkt In het kader van de verdere professionalisering van programma Regie Organisatie (pRO) zijn we op zoek naar een Office Manager met administratieve precisie en gevoel voor HR, die administratieve processen op rolletjes laat lopen en ondersteuning biedt bij wervingsactiviteiten. Deze functie vraagt om een ervaren, proactieve professional die weet hoe je structuur aanbrengt in een dynamische omgeving.
Over ons samenwerkingsverband
Programma Regie Organisatie is het netwerk waarin Nederlandse netbeheerders samenwerken aan vernieuwing van de energiemarkt. Binnen pRO wordt op sectorbrede schaal gewerkt aan digitalisering, standaardisatie en samenwerking. De organisatie is in transitie en groeit naar zelfstandigheid. In dat kader zoeken we tijdelijke ondersteuning op management- en organisatieniveau. Je werkt in deze functie nauw samen met de directeur van pRO en met kwartiermaker Strategisch resourcemanagement & HR. Je vervult een centrale rol in de ondersteuning van het management en van de HR-gerelateerde processen.
Jouw opdracht
Als Office Manager zorg je voor overzicht, structuur en continuïteit in de dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast speel je een belangrijke rol in administratieve HR-processen zoals werving, onboarding en offboarding van medewerkers en externen.
Jouw verantwoordelijkheden en prestaties op een rij
- Complex agendabeheer voor directeur
- Organisatorische en administratieve ondersteuning van directeur
- Ondersteuning van wervingsproces (vacaturebeheer, afstemming met kandidaten, plannen van gesprekken en locaties etc)
- Uitvoering van onboarding- en offboardingprocessen
- Voorbereiden en ondersteunen van interne overleggen, bijeenkomsten en interne events
- Bijhouden van overzichten in Excel en opstellen van presentaties in PowerBI en PowerPoint
- Eerste aanspreekpunt voor praktische en organisatorische vragen binnen team
Wie ben jij?
Een gestructureerde en proactieve ondersteuner met uitstekende organisatorische vaardigheden. Je voelt je comfortabel in een rol dichtbij het management, hebt oog voor detail en weet hoe je administratieve processen soepel laat verlopen. Je hebt ervaring met administratieve ondersteuning en HR-gerelateerde processen, en je voelt je thuis in een omgeving waarin agile gewerkt wordt. Tegelijk ben je mensgericht en weet je hoe belangrijk een goede eerste indruk is bij nieuwe medewerkers of externen. Je wil service verlenen, je kunt snel schakelen en je houdt goed overzicht.
Wat bieden wij jou?
- Een uitdagende functie (28 uur per week) in het hart van de energiesector
- Een innovatieve en Agile-gedreven hybride werkomgeving
Eisen
- Kandidaat beheerst Nederlandse taal zowel schriftelijk als woordelijk uitstekend
- Kandidaat is bereid om 2 dagen in de week op kantoor in Amersfoort aanwezig te zijn
- CV is voorzien van ingevulde aanbiedingsdocument dat aan deze aanvraag is toegevoegd
- Kandidaat beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 3 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare administratieve/ ondersteunende functie
- Aantoonbare ervaring met HR-processen zoals werving en onboarding
- Aantoonbare vaardigheden met MS Office, Sharepoint en Teams
- Soft skills: - flexibiliteit - gestructureerd - proactief - organisatorische vaardigheden - oog voor detail - agile - mensgericht - service gericht - snel schakelen - overzicht houden
Wensen
- Minimaal 5 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare administratieve/ ondersteunende functie
- Kandidaat is aantoonbaar bekend met werken in een agile organisatie
- Aantoonbare ervaring met power BI
- Gelieve hieronder de contactgegevens voor directe contactpersoon voor deze aanbieding mee te geven indien deze afwijkt van account waarmee wordt aangeboden
- Gesprekken vinden plaats op woensdagochtend 4 juni. Wij vragen uw kandidaat hier rekening mee te houden. Gelieve hieronder de beschikbaarheid van uw kandidaat op deze datum aan te geven