Organisatie
Gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
Je komt te werken binnen het team Bedrijfsbureau, dat onderdeel uitmaakt van het domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening. Het Bedrijfsbureau ondersteunt alle domeinen op overstijgende onderwerpen zoals Inkoop, kwaliteitsmanagement en projectmanagement. Je maakt onderdeel uit van het cluster Inkoop & Contracten, en werkt daardoor direct samen met inkoopadviseurs, de ondersteuners en je collega contractmanagers.
Opdracht
- Beheren en monitoren contractdata en contractafspraken in het contractbeheersysteem;
- Acties uitzetten bij contractmanagers en de vak-afdeling op basis van contractafspraken;
- Nieuwe contracten invoeren voor de inkoopadviseurs, contractmanagers en de vakafdelingen;
- Beheersen en bewaken van de kwaliteit van de data in het contractbeheersysteem;
- Zorgdragen voor een correcte vastlegging van contractafspraken in een overeenkomst, zorgen voor de ondertekening en kritisch meedenken over het verbeteren van de standaardovereenkomsten;
- Nadenken over de werkprocessen en gebruikte sjablonen, zodat deze continu verbeterd kunnen worden;
- Acteren als applicatiebeheerder van het contractbeheersysteem en beheren van de toegang van gebruikers tot de contracten;
- Beheren en verbeteren van de sjablonen voor brieven en andere contractdocumenten;
- Verzamelen van data, zoals financiële gegevens, in opdracht van de contractmanagers om hen te ondersteunen in de financiële bewaking van contracten;
- Kan gevraagd worden te ondersteunen bij schriftelijke vastlegging van vergaderingen met interne klanten en externe leveranciers.
Competenties
- Accuraat / Nauwkeurig;
- Communicatief vaardig;
- Kennis van contracten/contractbeheer.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag, andere dagen in overleg.
Eisen
- Beroepsaansprakelijkheidsverzekering en aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met inkoopondersteuning binnen een gemeentelijke organisatie/regeling
- Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad. De kandidaat maakt bij de start van de opdracht zijn/haar telefoonnummer bekend
Wensen
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met contractbeheer, duidelijk weergeven in het cv
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met contractbeheersysteem Mercell, benoem waar dit is opgedaan
- Per 1 september beschikbaar voor 16 tot 32 uur per week voor de gehele duur van de opdracht inclusief verlengingsopties
- Aantoonbare werkervaring met contractuele ondersteuning van enkelvoudig onderhandse inkooptrajecten, duidelijk terugkomend in het cv
- Minimaal 2 jaar werkervaring als inkoopondersteuner binnen een gemeentelijke organisatie/regeling