Procesadviseur project zaakgericht werken

Gemeente Oldebroek

Verlopen op: 26 mei 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 16
Provincies: Gelderland
Segmenten: Algemeen-projectmanagement

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 26 mei 2025
Eind datum: 26 november 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Over de opdrachtgever, H2O:

H2O is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Hattem, Heerde en Oldebroek en hebben in dat kader een gezamenlijke visie. Met deze visie wordt richting en invulling gegeven aan een robuuste en beheersbare informatievoorziening voor de H2O gemeenten, met als doel: een geharmoniseerd applicatielandschap op basis van generieke processen. Naast de uitvoering van een aantal grootschalige projecten, waarbij de kernapplicaties en de datadistributie opnieuw worden aanbesteed en geïmplementeerd, wordt ook stevig gebouwd aan de organisatie-inrichting van de informatievoorziening en de IT-governance.

Opdracht
Als Procesadviseur draag je zorg voor het inrichten van het nieuwe Zaaksysteem en ben je verantwoordelijk voor:

- Informatie verzamelen rondom beschikbare procesbeschrijvingen
- Inrichtingsvragen uitzetten
- Leiden van de sessies om te komen tot de vernieuwde inrichting
- Advisering aan en afstemming met inhoudsdeskundigen t.a.v. de inrichting
- Verantwoordelijk voor terugkoppeling sessies en verdere afstemming met de coördinator Inrichting
- Waar nodig overleg over configuratie van zaaktypen en/of archiefinrichting in het systeem
- Behandelen verzoeken van afwijking van uniformiteit
- Toetsing van de inrichting
- Overdracht informatie en advisering aan andere rollen gedurende het implementatie traject

Competenties
Naast het voldoen aan onze kernwaarden, Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibel en Vakbekwaam, vragen wij de volgende competenties:
- Politieke antenne;
- Netwerkvaardigheden;
- Communicatief.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg mogelijk

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op wo bachelor niveau richting bestuurskunde;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als procesadviseur bij een gemeente;
  • De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 28 mei 2025, gelieve hier rekening mee te houden

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als procesadviseur in de afgelopen 10 jaar op het gebied van Zaakgericht werken (benoem dit expliciet in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring als procesadviseur met het inrichten van Djuma bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met het werken binnen een gemeentelijk samenwerkingsverband;
  • Aantoonbaar in het bezit van Prince2 certificaat;
  • Aantoonbare werkervaring met informatiemanagement bij een gemeente.
Deze opdracht is verlopen.