Projectcoördinatie informatiemanagement

Gemeente Huizen

Verlopen op: 22 apr 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 120
Aantal uur per week: 32
Provincies: Noord-Holland
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 mei 2025
Eind datum: 1 januari 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Opdrachtgever
Wij zijn er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren jou om verantwoordelijkheid te nemen voor je werk en je krijgt volop ruimte om jouw talenten te ontdekken, in te zetten en te ontwikkelen. Fouten maken mag; leren en ontwikkelen zijn vanzelfsprekend onderdeel van werken in Huizen. Net als plezier! We waarderen goede ideeën en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.

Opdracht
In deze maanden ligt de nadruk op van de volgende werkzaamheden:

  1. Projectcoördinatie migratie naar nieuwe ICT-aanbieder
  2. Projectcoördinatie inkoop en aanbesteding ICT-contracten
  3. Projectcoördinatie inrichting Governance informatiemanagement
  4. Projectcoördinatie inrichting interne Servicedesk ICT
  5. Projectcoördinatie uit faseren telefoonnetwerk

Competenties

  • Je hebt goede analytische vaardigheden;
  • Je werkt gestructureerd en accuraat;
  • Je bent communicatief sterk en weet de relaties te onderhouden;
  • Je werkt graag samen binnen -en buiten het team;
  • Je bent goede match met onze kernwaarden: samenwerken, toegevoegde waarde, energie / werkplezier en resultaatgerichtheid.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Uiterlijk beschikbaar per 1 mei 2025 voor 24 tot 32 uur per week;
  • Een aantoonbare afgeronde WO-opleiding;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider bij een gemeente;

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van een Europese openbare aanbesteding van ICT en/of Software in het afgelopen jaar;
  • Aantoonbare werkervaring met architectuur in het afgelopen jaar bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een informatiebeheerplan in het afgelopen jaar bij een gemeente;
  • Een maximum uurtarief van €120,00,- exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werk verkeer;
Deze opdracht is verlopen.