Projectcoördinator vastgoed

Gemeente Bunnik

Sluit op: 19 mei 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 100
Aantal uur per week: 24
Provincies: Utrecht
Segmenten: Ruimtelijke ontwikkeling

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 19 mei 2025
Eind datum: 19 oktober 2025

Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.

Werken bij gemeente Bunnik
Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.

Opdracht
Je bent onderdeel van de afdeling Ruimtelijke Regie en gaat projecten op het gebied van vastgoed en beheer uitvoeren, waarin o.a. de maatschappelijke accommodaties worden beheerd. Je bent sparringpartner van de wethouders, manager en collega’s binnen vastgoed en het sociaal domein. Je bent belast met de rechten van opstal, regievoering over verbonden partijen, afhandelingen van schades en aansprakelijkheidstellingen, en verkoopadvies.

De werkzaamheden zullen verder bestaan uit:

  • Je bent verantwoordelijk voor de realisatie en uitvoering van een aantal renovatie- en nieuwbouwprojecten;
  • Je kunt multitasken: van werkvoorbereiding tot budget- en kwaliteitsbewaking, van de aansturing van vaklieden en onderaannemers tot de communicatie met politiek-bestuurders en interne beleidsmedewerkers;
  • Je zorgt voor de juiste communicatie en afstemming met belanghebbenden en je bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever (intern);
  • Je bent goed op de hoogte van de huidige wet- en regelgeving rond de bouw en realisatie van vastgoedprojecten en het beheren en exploiteren van vastgoed (zoals inkoop, veiligheid, arbo, milieu, enzovoort);
  • College- en raadsbesluiten en raadsinformatiebrieven opstellen;
  • Vertegenwoordiging van het college in beroep- en hoger beroepzaken.

Competenties

  • Financiële en juridische kennis
  • Communicatieve vaardigheden
  • Commercieel inzicht
  • Schriftelijke vaardigheden

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeentelijke organisatie;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van Bouwkunde, Vastgoedkunde;
  • Aantoonbare werkervaring met financiële en juridische vraagstukken op het gebied van vastgoed;

Wensen

  • Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeentelijke organisatie
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het coördineren van vastgoed realisatie binnen een gemeente, licht dit toe in het cv
  • Aantoonbare werkervaring met financiële en juridische vraagstukken op het gebied van vastgoed;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 juni 2025 voor 24 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief verlengingen
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met verduurzaming van Vastgoed (benoem waar deze is opgedaan)

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx