Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.
Werken bij gemeente Bunnik
Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.
Opdracht
Je bent onderdeel van de afdeling Ruimtelijke Regie en gaat projecten op het gebied van vastgoed en beheer uitvoeren, waarin o.a. de maatschappelijke accommodaties worden beheerd. Je bent sparringpartner van de wethouders, manager en collega’s binnen vastgoed en het sociaal domein. Je bent belast met de rechten van opstal, regievoering over verbonden partijen, afhandelingen van schades en aansprakelijkheidstellingen, en verkoopadvies.
De werkzaamheden zullen verder bestaan uit:
- Je bent verantwoordelijk voor de realisatie en uitvoering van een aantal renovatie- en nieuwbouwprojecten;
- Je kunt multitasken: van werkvoorbereiding tot budget- en kwaliteitsbewaking, van de aansturing van vaklieden en onderaannemers tot de communicatie met politiek-bestuurders en interne beleidsmedewerkers;
- Je zorgt voor de juiste communicatie en afstemming met belanghebbenden en je bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever (intern);
- Je bent goed op de hoogte van de huidige wet- en regelgeving rond de bouw en realisatie van vastgoedprojecten en het beheren en exploiteren van vastgoed (zoals inkoop, veiligheid, arbo, milieu, enzovoort);
- College- en raadsbesluiten en raadsinformatiebrieven opstellen;
- Vertegenwoordiging van het college in beroep- en hoger beroepzaken.
Competenties
- Financiële en juridische kennis
- Communicatieve vaardigheden
- Commercieel inzicht
- Schriftelijke vaardigheden
Eisen
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeentelijke organisatie;
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van Bouwkunde, Vastgoedkunde;
- Aantoonbare werkervaring met financiële en juridische vraagstukken op het gebied van vastgoed;
Wensen
- Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeentelijke organisatie
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het coördineren van vastgoed realisatie binnen een gemeente, licht dit toe in het cv
- Aantoonbare werkervaring met financiële en juridische vraagstukken op het gebied van vastgoed;
- Uiterlijk beschikbaar per 1 juni 2025 voor 24 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief verlengingen
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met verduurzaming van Vastgoed (benoem waar deze is opgedaan)