Verantwoordelijkheden
Je voert inhoudelijke werkzaamheden uit zoals opstellen en bewaken van planningen, beoordelen van het bestek, opstellen van offerte-aanvragen en beoordelen van de offertes, (mede) organiseren van aanbestedingen, aansturen directievoerder bij de uitvoering van het infrastructurele werk.
Ook verzorg je het overleg met externe stakeholders zoals burgers en bedrijven, K&L-bedrijven, openbaar vervoerbedrijven, hulpdiensten, in de meeste gevallen als koppel met de omgevingsmanager Lycklamaweg.
Inzetperiode
De kandidaat is inzetbaar vanaf 10 november 2025 tot en met 9 november 2026 voor 8 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
- U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
 - De kandidaat is inzetbaar vanaf 10 november 2025 tot en met 9 november 2026 voor 8 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
 
Wensen
- Externe beschikt over 3 jaar recente werkervaring op het gebied van projecten in de civiele techniek.
 - Externe heeft 3 jaar aantoonbare ervaring binnen een gemeente organisatie.
 - Externe heeft aantoonbaar een opleiding op het gebied van Civiele Techniek.