Projectleider ict/informatievoorziening

Gemeente Haaksbergen

Verlopen op: 23 apr 2025 om 09:30
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 8
Provincies: Overijssel
Segmenten: ICT Informatievoorziening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 mei 2025
Eind datum: 31 augustus 2025

Projectleider ICT/Informatievoorziening – Gemeente Haaksbergen
Bij de gemeente Haaksbergen zoeken wij voor de periode van vier maanden een Projectleider ICT/Informatievoorziening. Een afgebakende opdracht met de volgende taken, waarbij je projecten gaat begeleiden en ondersteunen:

Werkzaamheden

  • Technische ondersteuning bij verbouwing raadzaal (audiovisuele middelen)
  • Aanbesteding GBI World begeleiden, implementeren en afronden van het project binnen het aangegeven periode van 4 maanden
  • Projectondersteuning bij vervanging JCC en Sociale Regie
  • Contactpersoon voor samenwerkingsverbanden
  • Zorgdragen voor inbedding van de softwarebroker
  • Afspraken maken met leveranciers en deze naleven
  • Implementatie van Suite voor SR
  • Ondersteuning met SoftwareOne
  • Verdere ICT-ondersteuning en ICT/I-advies waar nodig

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat; (eventuele) kosten worden niet door opdrachtgever vergoed
  • Afgeronde HBO opleiding, in de richting van Informatica
  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring binnen gemeenten
  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met ICT en informatiemanagement
  • De kandidaat heeft recente ervaring met softwarebrokers

Wensen

  • De kandidaat heeft recente ervaring met deze twee softwarepakketten, gebruikt door gemeenten: Suite voor SR, SoftwareOne
  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring binnen gemeenten
  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met ICT en informatiemanagement
  • De kandidaat werkt 100% op locatie. Hybride werken is geen optie
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek:
    • Servicegericht
    • Oplossend denken
    • Pragmatisch
    • Flexibel
    • Teamspeler
    • Zelfstandig
    • Efficiënt werken
Deze opdracht is verlopen.