Projectleider topdesk

Gemeente Borne

Sluit op: 3 nov 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 16
Provincies: Overijssel
Segmenten: Algemeen-projectmanagement

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 3 november 2025
Eind datum: 3 mei 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Gemeente Borne
De kracht van Borne is kleinschaligheid! Mensen 'kennen' elkaar en voelen onderlinge betrokkenheid. In Borne zijn de uitdagingen groot. De kansen eveneens. Jezelf kunnen en mogen zijn; dat vinden wij belangrijk! We waarderen, accepteren en respecteren elkaar om wie we zijn. Wij zijn een verbindende en regisserende partner. We zijn sterk in ons werk, samen met elkaar en met de Bornse gemeenschap.

Opdracht
Gemeente Borne heeft behoefte aan aanschaf en ‘fase 1’ implementatie van TOPdesk. Daarom zijn wij op zoek naar een projectleider TOPdesk, voor de technische, organisatorische en functionele implementatie. TOPdesk zal door gemeente Borne ingezet worden op de vakgebieden facilitair en automatisering. We hebben de intentie om consultancy van TOPdesk af te nemen.

Doel van de opdracht
De projectleider is verantwoordelijk voor de volledige coördinatie en sturing van de implementatie van TOPdesk binnen de organisatie. Dit betreft zowel de technische implementatie als de organisatorische en functionele inrichting, inclusief het meenemen van de eindgebruikers en key-stakeholders.

Werkzaamheden

  • Aanschaf en implementatie van Topdesk
  • Inrichting behandelaar
  • Adoptie en kennisborging

Competenties

  • Ervaring met verandermanagement en gebruikersadoptie
  • Sterke communicatieve vaardigheden en bestuurlijke sensitiviteit
  • In staat om resultaatgericht te sturen én draagvlak te creëren

Benodigd aantal professionals
1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-vrij
Is hybride werken mogelijk: nee

Uren
8-16 uur per week

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het functioneel beheer van Topdesk
  • Aantoonbare werkervaring met het ITIL processen in Topdesk
  • Aantoonbare werkervaring met implementatieproject op IT basis binnen een overheidsinstelling

Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van IT
  • Aantoonbare werkervaring met het organiseren en inrichten van een beheersorganisatie voor Topdesk
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het functioneel beheer van Topdesk
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het IT domein van een gemeente

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx