Projectondersteuner

Gemeente Ede

Sluit op: 20 feb 2025 om 23:59
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 36
Provincies: Gelderland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 maart 2025
Eind datum: 1 september 2025

Als Projectondersteuner ben je de tijdelijke ondersteuning voor het creëren van overzicht en structuur binnen verschillende projecten van onze planjuristen.
Jij bent de spil in het projectteam en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt door jouw organisatorische talent en oog voor detail.

Verantwoordelijkheden

  • Zorgen voor planning en structuur door een actuele en overzichtelijke projectadministratie bij te houden voor de planjuristen.
  • Complex agendabeheer: het coördineren en beheren van meerdere agenda’s en het notuleren tijdens overleggen.
  • Bewaken van afspraken en actiepunten en zorgen dat deadlines worden gehaald.
  • Organiseren van overleggen, bijeenkomsten en evenementen, zowel intern als extern.
  • Schrijven en redigeren van documenten en presentaties, en inhoudelijk meedenken met de projectteams.
  • Opstellen van diverse rapportages en overzichten die bijdragen aan de voortgang van het project.
  • Contact met ontwikkelaars en het beantwoorden van vragen van interne en externe stakeholders.

Inzetperiode
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-03-2025 tot en met 01-09-2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-03-2025 tot en met 01-09-2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • Afgeronde MBO-opleiding in een secretariële / administratieve richting.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke administratieve projectmatige functie, inclusief klantcontact.

Wensen

  • Aantoonbare ervaring met administratieve ondersteuning, inclusief klantcontact en verslaglegging.
  • Gezien de aard van de werkzaamheden hebben wij de voorkeur voor een kandidaat op detacheringsbasis (loondienst of via een payrollconstructie) en niet op ZZP-basis.
  • Aantoonbare affiniteit met planprocessen in ruimtelijke ontwikkeling.
  • Ervaring met het opstellen en vastleggen van correspondentie.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx