Kandidaatomschrijving
Mensen helpen, daar geniet je van. Ook als de oplossing niet zo voor de hand ligt. Social media, chatfuncties, WhatsApp: je kent de weg in de digitale wereld. Verschillende mensen, verschillende wensen. Je kunt je goed inleven en aanpassen. Je weet je communicatie aan te passen aan je gesprekspartner, dat is prettig voor alle mensen die je spreekt. Je hebt een afgeronde mbo-opleiding. Werkervaring in een klant contactcenter en/of als receptionist is een pre, ervaring bij een gemeente is mooi meegenomen.
Werkzaamheden
Je werkt volgens een rooster.
- Je zorgt voor een gastvrije ontvangst van onze bezoekers.
- Je meldt bezoekers aan als ze een afspraak hebben met een collega via de chat.
- Je houdt de e-mail van de receptie bij en plant reserveringen voor vergaderruimten.
- Je maakt (openbare ruimte) meldingen, die inwoners melden aan de receptie.
- Je houdt overzicht over de publiekshal.
Belangrijke vaardigheden
- Klantgerichtheid.
- Goede communicatieve vaardigheden.
- Beleefdheid (ook onder druk).
- Oplossingsgerichtheid.
- Goed kunnen luisteren.
Overig
Voor de invulling van deze functie zal een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) worden opgevraagd.
Interviewplanning
Wij willen graag kandidaten ± 2 uur mee laten lopen op 6 november 2025. Het zou fijn zijn als er vooraf al rekening gehouden kan worden met deze data. Voor de top 3 kandidaten zijn de volgende tijdblokken gereserveerd:
- 09.30 – 11.30
- 13.30 – 15.30
- 15.30 – 17.30
Toelichting op rooster
Flexibele inzetbaarheid. Verplichte aanwezigheid op woensdag. Werkzaamheden vinden plaats op het gemeentehuis.
Eisen
- Deze opdracht is niet geschikt voor ZZP’ers.
- Uit je cv blijkt dat je relevante recente werkervaring als receptiemedewerker hebt.
- Uit cv blijkt dat je recente gemeentelijke werkervaring hebt als receptiemedewerker.
Wensen
- De kandidaat dient een motivatiebrief te schrijven (maximaal 1 A4) waarin wordt uitgelegd waarom hij/zij geschikt is voor de functie.
- De kandidaat is vanaf de startdatum van de opdracht voor 16 uur inzetbaar op locatie, met verplichte aanwezigheid op woensdag.
- Na de eerste selectieronde worden interviews afgenomen met een aantal partijen om te toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen.