Organisatie
Doesburg is een kleine gemeente van zo'n 11.000 inwoners. Met ruim 100 medewerkers zorgen we ervoor dat het voor inwoners, ondernemers en bezoekers prettig wonen, werken en recreëren is in onze stad. Doesburg heeft een platte organisatie, waar het managementteam 4 afdelingen aanstuurt: Samenleving, Leefomgeving, Toerisme en Economie, Buitenbeheer en Externe en Interne Dienstverlening.
Opdracht
Ben jij het visitekaartje waar onze inwoners enthousiast van worden? De gemeente Doesburg zoekt een receptioniste/telefoniste die met een glimlach en aandacht onze bezoekers en bellers te woord staat. Je zorgt dat iedereen zich welkom voelt in het stadskantoor.
- Je bent het eerste aanspreekpunt van de gemeente aan de balie en via de telefoon.
- Je ontvangt klanten en verricht algemene receptietaken.
- Je verstrekt eerstelijns informatie over de gemeente en andere organisaties die in het stadskantoor gevestigd zijn.
- Je verwijst door naar collega’s (telefonisch en via belnotitie).
Competenties
- Je hebt een klantgerichte en vriendelijke houding;
- Je kunt goed luisteren en duidelijk communiceren, ook onder druk;
- Je werkt nauwkeurig;
- Je kunt je snel een nieuwe organisatie eigen maken;
- Je hebt affiniteit met kantoorautomatisering;
- Je hebt een goede duidelijke telefoonstem.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 5. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: Nee.
Eisen
- Uiterlijk beschikbaar per 18 december 2025 voor afwisselend 16 tot 20 uur per week gedurende de hele opdracht. De inzet van uren kan bij afwisseling met een andere collega ook soms in de avonduren zijn i.v.m. de gewenste benaming van de receptie bij raads- en commissievergaderingen. Wij vragen om een flexibele opstelling van de medewerker hierin.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Receptionist(e)/Telefonist(e);
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
Wensen
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Receptionist(e)/Telefonist(e);
- Aantoonbare afgeronde administratieve opleiding;
- Aantoonbare werkervaring met Storm telefooncentrale (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan);
- De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie (maximaal 1 A4) en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf.