Regisseur intake

RSD Kromme Rijn Heuvelrug

Sluit op: 11 sep 2025 om 12:00
Max. Uurtarief: 70
Aantal uur per week: 36
Provincies: Utrecht
Segmenten: Openbare orde en veiligheid

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 oktober 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug biedt een vangnet voor de inwoners van de gemeenten Bilt, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede en Zeist die tijdelijk niet of onvoldoende in hun inkomen kunnen voorzien. Wij begeleiden hen zo snel mogelijk naar betaald werk of een andere dagbesteding. Een uitdagende taak. Het succes van onze organisatie hangt af van de resultaten die wij behalen in de uitstroom van cliënten, het beperken van de instroom en de kwaliteit waarmee wij bestaande cliënten begeleiding bieden.

Onze medewerkers
Onze medewerkers maken het verschil. Voor onze inwoners en voor onze organisatie! De inzet van elke medewerker is van belang. In een uitdagende omgeving zijn zij de professionals, die samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. Samen bouwen we zo aan een organisatie waar we trots op kunnen zijn!

Team
Dit team is onderdeel van unit Intake, Werk en Participatie. Team Intake bestaat uit 8 Regisseurs Intake en 2 Teamassistenten. Vanwege ziekte en zwangerschapsverlof zijn er twee Regisseurs niet aan het werk. Er worden twee Regisseurs Intake ingewerkt. Dit zorgt ervoor dat we op korte termijn een ervaren Regisseur Intake zoeken.

Opdracht
Als Regisseur Intake ben je verantwoordelijk voor de integrale beoordeling van het recht op een uitkering. Je beoordeelt op basis van recht- en doelmatigheid de uitkering. Je beoordeelt de aanvraag op basis van de Participatiewet en aanverwante regelgeving. Je vraagt zo nodig door en indien aan de orde verwijs je de inwoner door naar een voorliggende (inkomens)voorziening. Hiernaast kun je inwoners ook doorverwijzen naar andere vormen van hulpverlening en/of ondersteuning, zoals bijvoorbeeld een wijkteam, maar ook schulddienstverlening. Indien het noodzakelijk is werk je nauw samen met een handhaver om het recht op bijstand goed te kunnen beoordelen. Indien een inwoner snel aan het werk kan, schakel je een recruiter van het WSP in die je hierbij kan ondersteunen. Naast het contact met de inwoners, heb je ook contact met vertegenwoordigers van de inwoners.

Dit is wat je gaat doen

  • Voeren van meldingsgesprekken;
  • Voeren van intakegesprekken;
  • Beoordelen en afhandelen aanvragen levensonderhoud in het kader van de Participatiewet, IOAW en incidenteel bijzondere bijstand;
  • Doorverwijzen binnen het netwerk naar ondersteunende en/of aanvullende voorzieningen;

Competenties

  • Samenwerken
  • Netwerken
  • Initiatief
  • Inwoner centraal
  • Resultaatgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, maar in ieder geval op de maandag (vaste samenwerkdag van het team).
Is hybride werken mogelijk: ja.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Beschikbaar in de gevraagde periode, en geen vakanties langer dan 1 week gepland;
  • Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen levensonderhoud in het kader van de Participatiewet en IOAW;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken;
  • Aantoonbare werkervaring met Suite;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen levensonderhoud in het kader van de Participatiewet en IOAW;

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx