Organisatie
Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.
Inkoop en Contractbeheer
De afdeling Inkoop en Contractbeheer verzorgt de inkoop op een drietal gebieden:
- Sociaal domein
- Faciliteir domein
- Fysiek domein
Opdracht
Je wordt ingezet op een aantal concrete aanbestedingsprocedures binnen het Sociaal Domein, dit kan zowel via (Europese) aanbestedingen of open house procedures, die je van inkoopstrategie tot aan het contracteren zelfstandig begeleidt. Uiteraard werk je daarbij in een samengesteld inkoopteam en spar je indien nodig met (inkoop)collega’s. Daarnaast draag je bij aan de doorontwikkeling en de inrichting van de inkoopfunctie binnen het Sociaal Domein.
Competenties
Je gaat onze collega’s binnen het Sociaal Domein maximaal ondersteunen bij de inkoop, zowel bij het bepalen van de inkoopstrategie als de uitvoering daarvan. Het sparren en samenwerken met (inkoop)collega’s is een vanzelfsprekend en regelmatig terugkerend patroon in je werkzaamheden. Je bent een strategische, tactische en innovatieve sparringpartner. Daarnaast ben je flexibel, sensitief, analytisch, overtuigend en een teamspeler.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen: Ma-Di-Wo-Do-Vr.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
- Regio Gooi- en Vechtstreek faciliteert geen mobiele telefoon.
Eisen
- BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar.
- Je bent bereid om minimaal 2 dagen aanwezig te zijn op kantoor (benoem duidelijk in cv);
- Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur inkoop;
- Aantoonbare werkervaring met open house inkooptrajecten;
Wensen
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur inkoop bij de Overheid
- Aantoonbare werkervaring met het zelfstandig uitvoeren van een open house inkooptraject;
- Aantoonbare werkervaring met house inkooptrajecten bij de Overheid;