Utrecht heeft jou nodig!
Voor de doorontwikkeling van ons Parkeermanagementsysteem (verlenen en registreren van vergunningen) moeten er specificaties worden opgesteld voor de leverancier. Tevens werk je de use cases uit. Voor de bestaande applicaties willen we de functionele documentatie op orde brengen. Je ondersteunt zowel de projectorganisatie als de beheerorganisatie.
Opdrachtomschrijving
- Opstellen van functionele specificaties voor applicatie en (financiële) processen.
- Vertalen van requirements naar functionele ontwerpen.
- Samenwerken met stakeholders om specificaties te verfijnen.
- Op orde brengen van de consistentie en kwaliteit van de functionele documentatie.
- Coachen van interne medewerkers.
- Ondersteunen bij het testen van de oplossing.
- Opstellen van use cases.
Resultaat van de opdracht
Een duidelijk omschrijving van onze functionele behoefte richting de leverancier. Met terugwerkende kracht een functionele beschrijving maken van een applicatie.
Diversiteit en inclusie
Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zo’n inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.
Goed om te weten
Gesprekken zijn gepland op 2/3/4 juli. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit gesprek kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.
Het opvragen van referenties kan in een latere fase onderdeel zijn van de procedure.
De weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag bepaalt de rangorde van de offertes op basis van prijs en kwaliteit. Hierbij hanteren we een weging van circa 25% voor het geoffreerde tarief. De kwaliteit voor circa 75%.
Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.
Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.
Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.
De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beëindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.
Eisen
- Ik bevestig dat ik de bovenstaande vragen naar waarheid heb ingevuld:
- Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
- Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau.
- Heeft u bij vraag 2.1.3. 'ZZP Rechtstreeks' ingevuld en heeft u gedurende de afgelopen 12 maanden voor meer dan 70% van de tijd (25 uren per week of 8 maanden per jaar) gewerkt als rechtstreekse zzp’er (zonder bemiddeling en/of detachering door een bureau) bij gemeente Utrecht?
Wensen
- Je hebt ervaring met modelleringstools.
- Je hebt kennis van of ervaring met parkeervergunningen.
- Je hebt kennis van softwareontwikkeling en IT-architectuur.
- Beschrijf een recente opdracht waarbij je een functionele beschrijving voor een applicatie hebt gemaakt. Welke uitdagingen kwam je tegen en hoe heb je dit opgelost (max 250 woorden).
- Je hebt tenminste 3 jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare rol.
- Is de aangeboden kandidaat een zzp’er en wordt deze rechtstreeks voorgesteld (zonder bemiddeling en/of detachering door een bureau)? Indien 'JA' wordt ingevuld bij deze vraag, dan ga je akkoord met onderstaande 7 zzp-voorwaarden en ga je akkoord met periodieke controles hierop, die minimaal één keer per 6 maanden door de gemeente zullen worden geïnitieerd.
- De zzp’er werkt maximaal 70% van de gewerkte uren per jaar voor dezelfde klant of opdrachtgever (maximaal 25 uren per week of maximaal 8 maanden per jaar).
- De zzp’er heeft minimaal 3 klanten of opdrachtgevers per jaar.
- De zzp’er is zelfstandig wat betreft uitvoering van werk.
- De zzp’er maakt gebruik van eigen materiaal (laptop, telefoon etc.).
- De zzp’er is vervangbaar (bijv. in geval van uitval of ziekte).
- De zzp’er factureert (en krijgt geen loonbetaling of anderszins een vergoeding).
- De zzp’er krijgt niet doorbetaald voor niet-gewerkte uren (bijv. in geval van vakantie).
- Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.
- Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.