Senior medewerker Backoffice

Gemeente Zwolle

Verlopen op: 6 dec 2024 om 09:00
Max. Uurtarief: 84
Aantal uur per week: 36
Provincies: Overijssel
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 6 december 2024
Eind datum: 6 juni 2025

Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.

In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.

Opdracht
Dit ben jij:
Je hebt een Hbo werk- en denkniveau, actuele opleidingen voor Burgerzaken afgerond, kennis van burgerzakenprocessen en een ruime werkervaring, met name met complexe Burgerlijke Stand en IPR casuïstiek. Het is handig als je digitaal vaardig bent en kunt werken met gemeentelijke systemen, zoals iBurgerzaken. Je communiceert net zo makkelijk in het Nederlands als in het Engels.

Collega’s kunnen op jou rekenen en andersom. Je bent dan ook een inspirerende teamspeler die met iedereen goed kan omgaan, oprecht luistert, doorvraagt en die geen vraag te gek vindt. Creatief als je bent, vind je oplossingen die niemand nog heeft gezien (uiteraard binnen de wettelijke kaders).

Je bent accuraat, analytisch sterk en brengt je adviezen en besluiten duidelijk en goed onderbouwd naar voren. Betere werkprocessen? Je krijgt energie als je daarover nadenkt en eureka-momenten hebt over een kwaliteitsslag. Zo kijk je trouwens ook met een kritisch oog naar je eigen werk. Onder druk en tijdens verandertrajecten ben jij op je best.

Jouw taken

  • Opmaken en verwerken van latere vermeldingen
  • Verwerken mutaties en correcties in de BRP
  • Beoordelen brondocumenten
  • Verwerken inschrijvingen uit het buitenland
  • Verwerken naturalisatieverzoeken
  • Alle andere voorkomende administratieve taken

Competenties

  • Collega’s kunnen op jou rekenen en andersom. Je bent dan ook een inspirerende teamspeler die met iedereen goed kan omgaan, oprecht luistert, doorvraagt en die geen vraag te gek vindt.
  • Creatief als je bent, vind je oplossingen die niemand nog heeft gezien (uiteraard binnen de wettelijke kaders).
  • Je bent accuraat, analytisch sterk en brengt je adviezen en besluiten duidelijk en goed onderbouwd naar voren.
  • Betere werkprocessen? Je krijgt energie als je daarover nadenkt en eureka-momenten hebt over een kwaliteitsslag.
  • Onder druk en tijdens verandertrajecten ben jij op je best.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen een gemeente
  • Aantoonbare kennis van / werkervaring met burgerzakenprocessen en relevante wet- en regelgeving, zoals Internationaal Privaatrecht en nationaliteitswetgeving
  • Aantoonbare werkervaring met / kennis van I-burgerzaken

Wensen

  • Een afgeronde cursus en/of opleiding burgerzaken (benoem dit duidelijk in het cv)
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen de afdelingen burgerzaken binnen een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met het BRP binnen een gemeente
Deze opdracht is verlopen.