Senior Vastgoedmanager

Gemeente Hilversum

Sluit op: 11 jun 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 115
Aantal uur per week: 24
Provincies: Noord-Holland
Segmenten: Beheer Onderhoud

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 1 juli 2025
Eind datum: 1 januari 2026

Gemeente Hilversum, mediastad in het groen
Zorgen voor nu en werken aan morgen. Met bovenstaand motto leggen we de verbinding tussen onze ambities voor Hilversum in de toekomst en de wensen en behoeftes die op dit moment bij de Hilversummers leven. De afgelopen jaren is gewerkt aan een fundament waar we Hilversum verder op uitbouwen. Naar elkaar omkijken, goed bereikbare voorzieningen voor inwoners die dat nodig hebben, en veilige buurten vinden wij belangrijk. Het is onze wens dat inwoners voor elkaar zorgen en dat mensen zaken in hun eigen buurt of wijk kunnen regelen. En als het nodig is bieden we zorg of ondersteuning. Maar er is meer: ook toekomstbestendige werkgelegenheid, bereikbare woningen, een duurzame leefomgeving en voorzieningen op het gebied van sport, kunst en cultuur staan hoog op onze agenda. Als gemeente willen we ín de maatschappij staan, niet ernaast. Hilversum moet een leefbare en veilige stad zijn, waar iedereen zich thuis voelt, waar inwoners zich gewaardeerd voelen en waar mensen zich in hun werk en vrije tijd kunnen ontplooien. Om samen met de Hilversummers op te trekken, blijven we in contact met inwoners, bedrijven en organisaties. Op die manier komen hun zorgen, ideeën en wensen rechtstreeks bij ons terecht.

Opdracht
Wij zijn op zoek naar een tijdelijke Vastgoedmanager. Wij zijn op zoek naar iemand die zelfstandig en proactief opereert. In deze dynamische functie ga je de gemeentelijk vastgoed beheren en exploiteren. Als vastgoedmanager ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel huurders als collega’s. Samen met de technisch beheerder ben je ook verantwoordelijk voor het planmatig onderhoud én het klachtenonderhoud. Je maakt onderdeel uit van een accountteam die de eigenaarsrol vervult.

Specifieke taken en verantwoordelijkheden
– Bewaken van de lopende huurovereenkomsten.
– Overleg met huurders en gebruikers.
– Indexeren/actualiseren huurovereenkomsten.
– Het initiëren van huur- en verhuur- en koop- en verkoopactiviteiten.
– Opmaken huur-, erfpacht en koopovereenkomsten.
– Overleg met accountteam over onderhoud en administratie.
– Bewaken procedures.
– Controle op kosten en baten. Servicekostenafrekening. Doorbelastingen.
– Schrijven van raadsvoorstellen.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 17 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 12 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie
– De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
– Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken.
– ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
– Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het beheer en exploitatie van vastgoed in de afgelopen 10 jaar.
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding “vastgoedmanagement”.

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als vastgoedmanager binnen een gemeentelijke instelling.
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring bij een commercieel vastgoedbeheerder of -belegger in de afgelopen 10 jaar.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx