ServiceNow Consultant
Connecting your world
Over de functie
ServiceNow GRC krijgt een steeds prominentere rol in de Schiphol Organisatie. Als Senior GRC Consultant ben je verantwoordelijk voor de implementatie en ontwikkeling van de GRC/IRM module van ServiceNow binnen Schiphol. Je speelt een cruciale rol in het begeleiden van de klant door niet alleen functionaliteiten te implementeren, maar ook als gesprekspartner te fungeren. Je helpt de klant bij het kiezen van duurzame oplossingen binnen het platform. We verwachten een pro-actieve bijdrage waarin je ook verbetervoorstellen doet.
Jouw verantwoordelijkheden
– Implementeren en ontwikkelen van de GRC/IRM module van ServiceNow;
– Fungeren als gesprekspartner voor de klant en adviseren over duurzame oplossingen;
– Dienen van meerdere stakeholders binnen de GRC module en het grotere geheel overzien;
– Implementeren van zoveel mogelijk Out Of The Box functionaliteiten, gebaseerd op best practices.
Nice to know (you)
GET-HR & CIO-Office wil onze medewerkers een uitstekende Employee Experience bieden met onze applicaties. Je werkt nauw samen met de teams om positieve verandering te realiseren;
Met 3.500 trotse collega’s werken we aan onze Missie: ‘the world’s most sustainable and high quality airports’;
Als ServiceNow Consultant kom je te werken op de afdeling GET-HR & CIO Office (Group & Employee Technology). Binnen GET HR & CIO – Office werken ca. 25 collega’s en samen met onze IT-partner(s) zijn we verantwoordelijk voor de 24/7 HR & CIO-Office IT omgeving.
About the team
IT&Data werkt met innovatieve oplossingen fast forward aan de luchthaven van de toekomst. Naast slimme digitale oplossingen, tools en applicaties werken we met de nieuwste technologieën. Ons fanatieke team werkt aan data-driven verbeteringen van processen, reizigersstromen en informatievoorziening. Zo creëren we in en om de luchthaven de best mogelijke (digitale) beleving voor klanten, leveranciers én medewerkers. Je werkt in IT&Data binnen de afdeling Group & Employee Technology (GET) dat bestaat uit drie clusters IT4Finance, IT4HR & CIO-Office en IT4Employee. GET verzorgt alle IT services die onze Schiphol collega’s gebruiken in hun dagelijkse werk. IT4HR & CIO-office helpt de HR-organisatie & CIO-Office haar doelen te bereiken, waarbij ServiceNow een belangrijke rol speelt.
You’ve got this
Voor deze functie vind jij voor elk probleem een oplossing. Ook pak je regie, maak je keuzes en neem je hier de verantwoordelijkheid voor. Verder heb je:
Eisen
- Ervaring met de ServiceNow IRM en specifiek de volgende applicaties en de relaties daartussen: (Advanced) Risk Management, Policy and Compliance Management, en Audit Management.
- Ervaring met het implementeren/configureren van andere relevante ServiceNow platform onderdelen (e.g. flow designer).
- ServiceNow CSA en CIS-IRM gecertificeerd.
- Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden.
- Goede analytische vaardigheden om incidenten af te wikkelen en probleemoplossingen uit te werken.
- Ervaring in het omgaan met en ondersteunen van gebruikers.
- Vloeiend Nederlandstalig.
- Voor deze rol zijn freelancers niet mogelijk.
- Voor de opdrachten binnen Schiphol is een VGB of VOG een vereiste.
- De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
Wensen
- Geen wensen