Voor het team Eerste lijn & burgerzaken zijn wij op zoek naar een Specialist Burgerzaken.
De werkzaamheden bestaan uit:- Het behandelen van hervestigingen vanuit het buitenland
- Eerste inschrijvingen verzorgen vanuit het buitenland
- Buitenlandse brondocumenten verwerken op de persoonslijst
- Minimaal een MBO-diploma
- Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring op burgerzaken
- 1-3 jaar ervaring met de werkzaamheden zoals beschreven
- Je kan zelfstandig de beschreven werkzaamheden uitvoeren
- Je bent communicatief vaardig
- Je bent coöperatief ingesteld. Je kan daarnaast zelfstandig en in teamverband werken
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.
Eisen:
- De kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO-opleiding. Dit moet blijken uit het CV.
- De kandidaat heeft 1-3 jaar ervaring met de genoemde werkzaamheden. Dit moet blijken uit het CV.
Wensen:
- De kandidaat heeft 1 tot 5 jaar werkervaring bij een gemeente. Dit moet blijken uit het CV.
- De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring op een afdeling Burgerzaken. Dit moet blijken uit het CV.
- Mate waarin kandidaat aan de volgende competenties voldoet (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld):
- Coöperatief
- Proactief
- Communicatief vaardig
- Zelfstandig
- Stressbestendig
- Integer
- Zorgvuldig
- Digivaardig
- Klantgericht
- Plannen en organiseren
- Samenwerken