Sr. medewerker div

Gemeente Westerveld

Verlopen op: 30 mei 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 28
Provincies: Drenthe
Segmenten: Facilitaire dienstverlening

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 30 mei 2025
Eind datum: 30 september 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Werken voor Gemeente Westerveld betekent dat je terecht komt in een plattelandsgemeente in Zuidwest-Drenthe. Een gemeente waar bestuur en organisatie samen streven naar hoogwaardige dienstverlening waarbij we initiatieven van inwoners, ondernemers en organisaties stimuleren én faciliteren. Wat kenmerkend is voor Gemeente Westerveld zijn de korte lijnen, een informele werksfeer en weinig hiërarchie. Na een warm onthaal introduceert jouw nieuwe team de organisatie en collega’s bij je. Een team dat bestaat uit een mix van lerende en ervaren collega’s. En natuurlijk lopen we dan ook even langs onze koffiecorners, het bedrijfsrestaurant en de verschillende lounge- en overlegplekken. Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan onze Promotiefilm.

Opdracht
In verband met achterstanden op afdeling DIV vanwege ziekte, inzet collega's op andere afdelingen en de OR zoeken we tijdelijk een senior medewerker DIV die de volgende taken oppakt:

  • Regelen uitvoering en aanpassing kwaliteitscontroles (implementeren en ondersteuning bij uitvoering binnen team)
  • Opstellen vernietiging volgens geldende selectielijsten
  • Zorgdragen voor de kwaliteit van het informatiebeheer
  • Adviseren over documentenstromen en procesvorming

Competenties

  • Zelfstandig
  • Belissingen durven nemen
  • Initiatief tonen
  • Samenwerken
  • Kritisch
  • Analyseren
  • Oplossingsgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van opdrachtgever inzake inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Flexibel, in overleg. Hybride werken is in overleg, minimaal 50% op kantoor zijn

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV in afgelopen 10 jaar bij een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met zaakgericht werken en het werken in zaaksysteem
  • Op dinsdagen aanwezig op kantoor, overige werkdagen in overleg

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het werken in Zaaksysteem RX Enterprise (Roxit) (benoem dit expliciet in het cv)
  • Aantoonbare werkervaring met het registreren van archief stukken in een zaaksysteem
  • Aantoonbare werkervaring in afgelopen 3 jaar met Wet open overheid (Woo)
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaringen in afgelopen 10 jaar als DIV medewerker bij een gemeente
Deze opdracht is verlopen.