Opdrachtomschrijving
De afdeling automatisering bestaat uit een servicedesk en systeembeheer (ongeveer 20 personen in totaal). Samen zorgen wij voor de ICT omgeving van GGD Amsterdam. Je maakt deel uit van een servicedesk met 6 tot 8 collega's. Samen behandelen jullie meldingen - zowel telefonisch, via Topdesk als bij de balie. Daarnaast ga je regelmatig binnen de locaties op pad om de eindklant te helpen of voor het troubleshooten van werkplekken of systemen die gebruikt worden binnen GGD. Onze afdeling is in transitie, onze taken worden overgebracht naar de centrale stedelijke dienstverlening binnen de gemeente. Dat betekent dat het een roerige omgeving is waar werk in de "Run" afgewisseld wordt met werkzaamheden die de transitie ondersteunen of voortkomen uit veranderingen binnen de werkplek.
Werkzaamheden
Hoofdverantwoordelijkheid behorende bij functie:
- Deel uitmaken van de service desk
- Afhandeling van meldingen (telefonisch op locatie)
- Accountbeheer: rechtenbeheer (AD), licentiebeheer
- Imaging, beheer en installatie van laptops, tablets en werkplekhardware
- Doen van bestellingen en het uitleveren hiervan
- Je stelt gebruikershandleidingen op en geeft voorlichting en instructie aan de gebruikers
- Probleemanalyse (ATS) bij complexe storingen op het gebied van printen, werkplek- en additionele hardware
- Rechtenbeheer AD
Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.
De opdrachtgever(s)
GGD Amsterdam (Gemeentelijke Gezondheidsdienst Amsterdam) houdt zich bezig met de volksgezondheid in Amsterdam en omgeving. De belangrijkste doelen zijn het bevorderen van de gezondheid en het voorkomen van ziekte. We staan voor je klaar in elke fase van je leven. We bieden zorg voor de allerkleinsten en voor de meest kwetsbaren. We maken ons hard voor een goede mentale gezondheid, beschermen tegen ziektes en zorgen voor een gezonde omgeving om in te leven. De afdeling automatisering bestaat uit een helpdesk en systeembeheer. Samen zorgen wij voor de ICT omgeving van GGD Amsterdam. Je maakt deel uit van een servicedesk met 6 tot 8 collega's. Samen behandelen jullie meldingen - zowel telefonisch, via Topdesk als bij de balie. Daarnaast ga je regelmatig binnen de locaties op pad om de eindklant te helpen of voor het troubleshooten van werkplekken of systemen die gebruikt worden binnen GGD. Onze afdeling is in transitie dat betekent dat onze diensten overgenomen worden door de Gemeentelijke regie organisatie.
Eisen
- Verificatie kennis van de kandidaat
- Verificatie ervaring van de kandidaat
- CV toevoegen van de kandidaat (max. 5 A4, in het Nederlands)
- Toevoegen motivatie (max. 1 A4)
- Werkervaring: Minimaal 6 maanden in afgelopen jaar in zorgorganisatie met Citrix
- Werkervaring: Minimaal 6 maanden in afgelopen jaar op skilled service desk in zorgomgeving met Topdesk
- Werkervaring: Aantoonbare ervaring in afgelopen jaar als helpdeskmedewerker met Virtualisatie, Citrix, VMware, Ivanti Workspace Manager, SSCM
- Beschikbaarheid voor interview; direct inzetbaar; tarief inclusief alle kosten; niet boven maximumtarief
- Minimaal 1 relevante referentie inclusief organisatie, contactpersoon en telefoonnummer
- Draaideurconstructie: kandidaat is afgelopen 2 jaar niet in loondienst geweest bij gemeente Amsterdam
- Werk- en denkniveau: minimaal mbo, aantoonbaar in cv
- Werkervaring: Minimaal 6 maanden ervaring in afgelopen jaar met Skype voor Bedrijven en mobiele telefonie/simkaartporteringen
- Minimaal 1 relevante referentie inclusief organisatie, contactpersoon en telefoonnummer (op de hoogte)
Wensen
- Toetsing competentie: Resultaatgerichtheid (gevorderd niveau)
- Toetsing competentie: Verantwoordelijkheid (gevorderd niveau)
- Toetsing competentie: Samenwerken (gevorderd niveau)
- Werkervaring: In afgelopen jaar ervaring op skilled servicedesk met beheertaken (min. 6 maanden)
- Werkervaring: In bezit van rijbewijs (vermeld in cv)
- Toetsing competentie: Omgevingsbewustzijn (gevorderd niveau)
- Werkervaring: Aantoonbare ervaring met uitrollen en ondersteunen van tijdelijke locaties (in afgelopen jaar)
- Toetsing competentie: Analytisch vermogen (gevorderd niveau)
- Toetsing competentie: Klantgerichtheid (gevorderd niveau)
- Informatie kandidaat: naam, telefoonnummer, privé e-mailadres – juiste gegevens verplicht
- Certificaat: Microsoft Windows trainingen en/of certificeringen – bewijs meenemen naar interview
- Toelichting maximumtarief: Maximaal €60 per uur (incl. alle kosten); score op tarief afhankelijk van laagste bod