Opdracht
De wijkmanagers van gemeente Etten-Leur zijn elke dag bezig om de leefbaarheid in de wijken te verbeteren. Hiervoor verbinden ze de inwoners van de wijken, vrijwilligers, professionele partners en de gemeentelijke organisatie met elkaar.
De wijkmanagers zoeken een enthousiaste collega die hen administratief komt ondersteunen.
Ben jij iemand die dienstverlening hoog in het vaandel heeft staan? Hou je van een baan met veel verschillende werkzaamheden en het leveren van een bijdrage aan belangrijke thema’s voor de wijken in gemeente Etten-Leur? Dan is deze deeltijdfunctie echt iets voor jou!
Waar ben je zoal mee bezig?
- Je maakt verslagen van overleggen zowel binnen als buiten de organisatie.
- Je bereidt het coördinatoren-overleg Buurtpreventie voor en werkt het verslag uit.
- Je ondersteunt bij casussen door het bijhouden van een actielijst en het onderhouden van contacten met collega’s.
- Je biedt administratieve ondersteuning door het maken van flyers, het verzorgen van brieven naar inwoners, organisaties, etc.
- Je ondersteunt bij subsidieaanvragen.
- Je plant afspraken en helpt mee bij het organiseren van bijeenkomsten.
Zijn wij op zoek naar jou?
Je hebt minimaal een MBO-4 werk- en denkniveau en aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie. Je hebt goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden (je gebruikt heldere taal) en schroomt niet om zowel binnen als buiten de organisatie contacten te leggen. Je bent handig met de computer en geautomatiseerde systemen. Je brengt zelf structuur aan in je werk, stelt de juiste prioriteiten en gaat effectief te werk. Boven alles ben je betrouwbaar, nauwkeurig en weet je hoe je de dingen goed geregeld krijgt. Je ziet waar je jouw collega wijkmanagers kunt ontzorgen. Meedenken met anderen is voor jou vanzelfsprekend.
Wanneer je affiniteit hebt met wijkmanagement is dat zeker een voordeel.
We vragen om flexibiliteit, want soms moet je ook beschikbaar zijn in de avonduren.
Wie zijn wij als werkgever?
Gemeente Etten-Leur is een aantrekkelijke werkgever. In veel functies kun je flexibel werken, zowel wat tijd als locatie betreft. Zo kun je werk en privé goed op elkaar afstemmen. In het stadskantoor is er een inspirerende werkomgeving. Je kunt kiezen welke ruimte het beste past bij jou en bij het werk dat je op dat moment (samen) doet. Er zijn ook mogelijkheden om te leren en experimenteren. We hebben een informele manier van omgaan met elkaar. Collega’s helpen elkaar graag en de deur staat altijd open. Dat geldt ook bij de burgemeester, de wethouders en de gemeentesecretaris. Samenwerken, oog voor de omgeving, ondernemen en resultaat staan bij ons centraal.
Eisen
- In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
- Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
Wensen
- Kandidaat heeft minimaal MBO 4 werk- en denkniveau.
- Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
- Kandidaat heeft ervaring met de computer en geautomatiseerde systemen. Dit moet blijken uit de CV.
- Is kandidaat beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
- Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
- Kandidaat beschikt over goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
- Kandidaat is betrouwbaar en nauwkeurig. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
- Kandidaat kan structuur aanbrengen, prioriteiten stellen en effectief te werk gaan. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.