Organisatie
Werken bij gemeente Landsmeer is werken in een gemeente met grote ambities: korte lijnen, informele werkrelaties en grote onderlinge verbondenheid.
Onze kernwaarde is ‘Samen’. Goed persoonlijk contact met elkaar en inwoners is ons veel waard. Als je onze collega wordt, heb je werk met veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en variatie. Bij ons kun je je ontwikkelen tot een allrounder. Als vanzelf dienen wij de Landsmeerders, Ilpers en Purmerlanders.
Opdracht
- Het voeren van (keukentafel)gesprekken met de inwoner over de hulpvragen, het opstellen van een ondersteuningsplan en doelen en het voeren van procesregie.
- Het stellen van objectieve en integrale Wmo indicaties op het gebied van wonen, vervoer, hulpmiddelen, hulp bij het huishouden, begeleiding en dagbesteding.
- Het voeren van tussentijdse evaluatiegesprekken, eind- en herindicatiegesprekken en het kunnen op- en afschalen van bestaande indicaties.
- Werkt samen met collega’s en stemt met hen af d.m.v. casuïstiek.
Competenties
- Iemand met de competenties inlevingsvermogen, overtuigingskracht, resultaatgericht, dienstverlenend, samenwerken en oplossingsgericht
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Eisen
- Aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als wmo consulent/zorggerisseur
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar
Wensen
- Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als wmo consulent/Zorggerisseur binnen een gemeente
- Aantoonbare werkervaring met PGB’s (benoem dit duidelijk in cv)