Brp specialist

Gemeente Bergen op Zoom

Sluit op: 14 nov 2025 om 12:00
Max. Uurtarief: 95
Aantal uur per week: 28
Provincies: Noord-Brabant
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 december 2025
Eind datum: 30 april 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Inleiding
Gemeente Bergen op Zoom is een gemeente met 70.000 inwoners en ligt midden op de Brabantse Wal, een groene parel omgeven door water. We zijn trots op onze historie - zowel in de stad als in de kernen - en onze cultuur. Op de dynamiek van Bergen op Zoom en onze sterke regionale functie op de as van Antwerpen en Rotterdam. We willen dat iedereen hier fijn kan wonen, werken en recreëren.

In verband met de drukke werkzaamheden voortkomend uit de organisatie van komende verkiezingen en de paspoortpiek zijn wij binnen het team op zoek naar een BRP specialist, die ons de komende periode kan ondersteunen.

Omschrijving werkzaamheden
Als BRP specialist heb je ruimschoots je sporen verdiend in het brede BRP domein. De belangrijkste taken zijn:

  • beoordelen van (buitenlandse) brondocumenten
  • behandelen van 1e vestiging vanuit het buitenland
  • afhandelen complexe en specifieke zaken betreffende BRP
  • afnemen van een verklaring onder ede
  • inhoudelijke controle, corrigeren en aanleggen van persoonslijsten
  • complexe selecties uit IZRM genereren
  • verwerken BAG mutaties
  • verwerken van berichtenverkeer

Profiel en functie eisen
Het vermogen om zelfstandig, weliswaar in teamverband, in staat te zijn op een efficiënte en klantvriendelijke wijze gestalte te geven aan de genoemde werkzaamheden. Daarbij zijn gevoel voor dienstverlening en communicatieve vaardigheden een vereiste.

Verder beschik je over de volgende vaardigheden:

  • Analytisch
  • Oplossingsgericht
  • Zich kunnen verplaatsen in vraagstukken van anderen
  • Verbinding weten te maken
  • Een teamplayer

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
  • Het uurtarief is maximaal € 95,00
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding (Dit moet blijken uit het cv.)
  • De aangeboden kandidaat kan uiterlijk 1 december 2025 starten. (Graag duidelijk aangeven in het CV.)

Wensen

  • Uit het gesprek blijkt (of wordt getoetst door bv casussen) of de in de vacature gevraagde competenties aantoonbaar zijn door het geven van voorbeelden.
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare recente kennis en ervaring in een gemeentelijke Besluitvorming (Graag middels concrete voorbeelden duidelijk omschrijven in het CV.)
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare recente kennis en ervaring met personen- en familierecht en de wet BRP (Graag middels concrete voorbeelden duidelijk omschrijven in het CV.)
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare recente kennis met nationaliteitswetgeving en van het Internationaal Privaatrecht (Duidelijk aangeven in CV)

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx