Brp-specialist

Gemeente Westland

Verlopen op: 13 jun 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 83
Aantal uur per week: 32
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Burgerzaken en Receptiebalies

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 1 juli 2025
Eind datum: 1 november 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Bouw mee met gemeente Westland. Gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente.

Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!

Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.

Opdracht
1. Verantwoordelijk voor de kwaliteit van de persoonsgegevens in de BRP (Basisregistratie Personen) en je draagt bij samen met collega’s aan alle voorkomende BRP-werkzaamheden;
2. Het beoordelen en controleren en verwerken van Nederlandse- en buitenlandse brondocumenten;
3. Het controleren van inschrijvingen, wegens vestiging vanuit het buitenland, in de BRP;
4. Het verwerken van de E-diensten (verhuizingen, emigraties, naamgebruik en geheimhouding).

Competenties
- Je bent flexibel, assertief en enthousiast;
- Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken;
- Je werkt nauwkeurig en bent accuraat;
- Je hebt sterke analytische vaardigheden en beschikt over de capaciteit om problemen op te lossen;
- Je hebt een proactieve en resultaatgerichte houding;
- Je hebt ervaring met de applicaties Key2burgerzaken en Portaal.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: vrijdag en de rest flexibel.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Uiterlijk per 1 juli 2025 beschikbaar voor 32 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief verlengingsopties;
  • Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding;
  • De gesprekken bij gemeente zijn gepland op woensdag 18 juni 2025, gelieve hier rekening mee te houden;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het verwerken van (persoons)gegevens in het BRP en beoordelen van Nederlandse- en buitenlandse brondocumenten.

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het verwerken (persoons)gegevens in het BRP en het beoordelen van Nederlandse- en buitenlandse brondocumenten;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het beoordelen van inschrijvingen op het gebied van BRP;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de wet BRP en de IPR (internationale privaatrecht, benoem waar dit is opgedaan).
Deze opdracht is verlopen.