Hr medewerker

Gemeente Wassenaar

Sluit op: 13 nov 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: geen max tarief
Aantal uur per week: 24
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Personeel en Organisatie

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 13 november 2025
Eind datum: 13 februari 2026

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Organisatie
Gemeente Wassenaar is een kleine, bijzondere gemeente in Zuid-Holland met ongeveer 27.000 inwoners. De gemeente heeft een diverse bevolking, een groene omgeving en een unieke werkcultuur gebaseerd op de kernwaarden respectvol, verantwoordelijk, samen en omgevingsgericht.

Opdracht
Gemeente Wassenaar zoekt een ervaren en zelfstandige HR-medewerker ter ondersteuning van de dagelijkse HR-werkzaamheden. De opdracht richt zich op het zorgvuldig uitvoeren van administratieve HR-processen, het opstellen van brieven en documenten, het organiseren van onboardingactiviteiten voor nieuwe medewerkers en het verwerken en beheren van personeelsgegevens.

De HR-medewerker levert daarnaast een bijdrage aan het verbeteren en uniformeren van werkprocessen binnen het HR-team en is een belangrijk aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden bij uiteenlopende HR-vragen.

De opdracht bestaat verder uit:

  • Opstellen en verwerken van HR-brieven, overeenkomsten en andere personele documenten.
  • Beantwoorden van HR-vragen van medewerkers en leidinggevenden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Organiseren en coördineren van de onboardingdag en andere HR-activiteiten voor nieuwe medewerkers, zoals bijv. de Wassenaar academie en acties op het gebied van vitaliteit.
  • Verwerken van mutaties in het HR-systeem en bewaken van de volledigheid en juistheid van personeelsdossiers.
  • Ondersteunen bij de inrichting en verbetering van HR-processen en administratieve werkwijzen.
  • Signaleren van verbetermogelijkheden en bijdragen aan een efficiënte HR-dienstverlening.
  • Samenwerken met collega’s binnen het HR-team en andere eenheden om een soepele personeelsadministratie te borgen.

Competenties

  • Proactief en positief ingesteld;
  • Energiek en stressbestendig;
  • Gestructureerd en overzicht houdend;
  • Communicatief vaardig en verbindend;
  • Betrouwbaar en nauwkeurig;
  • Samenwerkingsgericht en resultaatgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld in overleg van maandag t/m donderdag.

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Per november 2025 beschikbaar voor 24 uur per week;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in een HR-gerelateerde richting;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als HR-medewerker of HR-ondersteuner met HR-administratieve werkzaamheden binnen een (semi-)publieke organisatie.

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het organiseren van onboardingactiviteiten of vergelijkbare HR-evenementen, benoem minimaal 3 voorbeelden in het cv;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met Motion of BCS HR Enterprise;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met HR-administratieve werkzaamheden zoals het opstellen van brieven, verwerken van mutaties en beheren van personeelsdossiers;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met HR-procesoptimalisatie;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als HR-medewerker of HR-ondersteuner binnen een gemeente.

Reageer op opdracht

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx