Management Assistent / Secretaresse

Sociaal Economische Raad (SER)

Verlopen op: 11 jun 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 70
Aantal uur per week: 32
Provincies: Zuid-Holland
Segmenten: Administratief Secretarieel

Omschrijving

Soorten Inhuur: Freelance
Start datum: 16 juni 2025
Eind datum: 16 december 2025

Management Assistent / Secretaresse
Voor een specifieke opdracht binnen onze organisatie zijn wij op zoek naar een zelfstandige ervaren management assistente/secretaresse die per direct beschikbaar is voor een periode van 4 tot 6 maanden. De opdracht vereist een professional die hands-on is met secretariële expertise.

Opdrachtomschrijving en doelstelling
Als management assistent/secretaresse maak je deel uit van de afdeling Programma-ondersteuning. Samen met 9 collega-management assistenten/secretaresses ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende secretariële werkzaamheden voor de beleidsmedewerkers en programmaleiders, werkzaam in de vijf beleidsprogramma’s bij de Sociaal-Economische Raad. Je werkt graag samen met collega’s, maar je vindt het ook leuk om zelfstandig taken op te pakken. Je brengt jouw expertise in om de gestelde doelen/deadlines binnen de afgesproken termijn te realiseren.

Werkzaamheden
Je werkt vanuit gedeelde mailboxen en je verdeelt de werkzaamheden in goed overleg met de programmaondersteuners.

  • Agendabeheer: je ondersteunt de programmaleiders en beleidsmedewerkers bij het inplannen van afspraken. Dit zijn zowel interne afspraken als afspraken met externen, zoals medewerkers van ministeries.
  • Vergaderingen: je zorgt voor het op tijd en volledig versturen van de agenda en vergaderstukken, je regelt de facilitaire zaken zoals het reserveren van een ruimte, een notulist en de lunch en je houdt bij wie lid zijn van de commissies.
  • Je ondersteunt bij de organisatie van (digitale en hybride) expertmeetings en evenementen, tussen de 30 en 100 personen. Je bouwt in Momice een event-pagina, beheert de genodigdenlijst en ondersteunt tijdens het event zelf, bijvoorbeeld bij het ontvangst van de deelnemers.
  • Je schakelt tussen de verschillende ICT-programma’s: Microsoft Office (Teams, Word, Excel, Outlook, SharePoint), ervaring met Momice, M-Files, VVG tool en iBabs is een pré.
  • Je verricht administratieve en ondersteunende werkzaamheden voor de beleidsmedewerkers en programmaleiders en je bent voor hen aanspreekpunt voor allerlei organisatorische, facilitaire en secretariële vragen, bijvoorbeeld het regelen van een attentie voor een collega.
Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal mbo 4 werk- en denkniveau en een secretariële opleiding of cursus gevolgd.
  • Minimaal 8 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Ervaring met het Officepakket (Outlook, Teams, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint).
  • Beschikt over eigen middelen en draagt eigen risico’s als zelfstandig ondernemer.

Wensen

  • Je vindt het leuk om nieuwe ICT-programma’s snel eigen te maken.
  • Je volgt de ontwikkelingen op het vakgebied van management assistenten / secretaresses en ICT en je staat open voor vernieuwingen.
  • Je hebt een dienstverlenende instelling.
  • Je krijgt energie van het afwisselen van verschillende werkzaamheden.
  • Je bent zelfstandig, proactief en nauwkeurig in de uitvoering van werkzaamheden.
  • Je hebt bij voorkeur Rijksoverheidservaring.
Deze opdracht is verlopen.