Opdracht omschrijving
De kandidaat heeft de opdracht om vanuit bestaande kennis een bijdrage te leveren in het efficiënt functioneren van Post en Telefonie binnen het team Dienstverlening. Hierdoor wordt een efficiënt functioneren van de administratieve processen binnen de ODRA mogelijk gemaakt. De kandidaat heeft een afgeronde MBO-opleiding, bij voorkeur administratief of secretarieel en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Daarnaast ben je zelfstandig, klant- en servicegericht, een teamspeler, accuraat en leergierig.
Verantwoordelijkheden
– Het tijdig en correct verwerken van alle inkomende post.
– Het controleren van uitgaande brieven (op layout en fouten).
– Het correct in behandeling nemen en doorverbinden van het telefoonverkeer dat binnenkomt op het algemene ODRA-nummer.
– Achtervang voor de telefonische bereikbaarheid van de medewerkers van het primaire proces.
– Het bestellen en bijhouden van voorraden kantoorartikelen.
– Managementondersteuning waar nodig.
– Achtervang bij de intake en registratie van zaken in ons workflowsysteem.
Eisen
- De kandidaat is zo spoedig mogelijk inzetbaar tot en met 31 december voor 20 uur per week.
- De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.
- De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven.
- Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Wensen
- Een afgeronde MBO-opleiding, bij voorkeur administratief of secretarieel en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie.
- Relevante werkervaring bij de overheid heeft een pre.