Projectleider implementatie applicatie Schuldienstverlening

Gemeentelijke Regeling De Bevelanden

Verlopen op: 13 jun 2025 om 09:00
Max. Uurtarief: 78
Aantal uur per week: 12
Provincies: Zeeland
Segmenten: Algemeen-projectmanagement

Omschrijving

Soorten Inhuur: Detachering
Start datum: 9 juni 2025
Eind datum: 31 december 2025

Let op: Dit is een detacheringsopdracht

Deze opdracht valt onder detachering en is niet geschikt om als zzp'er uit te voeren in overeenstemming met de Wet DBA.

Functieomschrijving: Projectleider Schulddienstverlening (8 tot 12 uur per week)
De GR heeft een aanbesteding voor het systeem van Schulddienstverlening afgerond. We gaan verder met het huidige systeem van Kred’it genaamd Allegro. Dat betekent dat we te maken krijgen met een migratie en inrichting van dit systeem in samenwerking met Kred’it en uiteraard de medewerkers van Schulddienstverlening.

Kerntaken projectleider
– Migratie vanuit Kred’it naar inrichting van het systeem Allegro
– Afstemming met projectleiders en medewerkers van schulddienstverlening

Organisatieomschrijving
LET OP: Deze opdracht is alleen in te vullen via detachering (je komt tijdelijk bij ons in dienst tegen een vast maandloon)

Deze opdracht voor inhuur wordt gegund via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen geformuleerd. Om in aanmerking te komen, dien je te voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door tegemoet te komen aan de wensen.

Eisen

  • Minimaal HBO
  • Certificering projectmanagement
  • Minimaal 5 jaar werkervaring als projectleider bij gemeentelijke organisaties of samenwerkingsverbanden
  • Ruime ervaring met Allegro
  • Ruime ervaring met Kred’it

Wensen

  • Geen wensen
Deze opdracht is verlopen.