Senior kwaliteitsbeheerder informatiebeheer
6 maanden, 32 uur per week
“Een ervaren en gedreven medewerker die graag meebouwt aan het verbeteren van onze dienstverlening!”
In Roosendaal staan we voor een betrouwbare en transparante gemeente. Daar mogen onze inwoners op rekenen. Jij als Kwaliteitsbeheerder binnen de groep Informatie Beheer helpt hier aan mee. De groep Informatie Beheer bestaat uit Informatiebeheerders, Kwaliteitsbeheerders en Adviseurs Informatiebeheer. Ons vakgebied is in beweging. Door allerlei ontwikkelingen staan we voor grote opgaven om ervoor te blijven zorgen dat de gemeente betrouwbaar en transparant blijft. Daarom zijn we gestart met een aantal projecten die onze informatiehuishouding naar een hoger niveau tillen. Wegens ziekte van een van onze kwaliteitsbeheerders zijn we op zoek naar tijdelijke vervanging.
Inhuuropdracht
De inhuuropdracht bestaat uit 3 reguliere taken en specifiekere klussen.
Reguliere werkzaamheden
Je adviseert collega’s in de primaire processen en ondersteunt bij zaakgericht werken en archiveren. Je legt makkelijk contact en gaat zonodig weerstand niet uit de weg. Het maakt jou niet uit in welk (zaaksysteem)applicatie wordt gewerkt. Jij weet als geen ander dat het draait om het concept van zaakgericht werken en kunt het belang goed toelichten. De applicatie zelf maak jij je snel eigen.
Je vindt het ook leuk om met je collega-kwaliteitsbeheerders na te denken over het vormgeven van trainingen, staat graag voor de groep en kunt daarmee medewerkers op een inspirerende manier bewustmaken van hun rol en inzichten en tools aanreiken om hun zaken goed te registreren.
Tot slot lever je een bijdrage aan de totstandkoming van het kwaliteitssysteem en heb je ideeën en ervaring met het inrichten en uitvoeren van kwaliteitscontroles. Je staat zeker in je schoenen en kunt op basis van je bevindingen gevraagd en ongevraagd adviseren aan proceswakers van het primaire proces.
Specifieke klussen
- Optimaliseren van Informatiebeheer dienstverlening, zoals zoekvragen in de oude archieven
- Meewerken aan actualiseren visie zaakgericht werken
- Kwaliteitsbeleid vertalen naar uitgangspunten en werkwijzen
Senioriteit
Je bent iemand die al enkele jaren werkervaring heeft in informatiebeheer bij de lokale overheid, hebt Hbo werk- en denkniveau, aangevuld met een vakgerichte opleiding, zoals de (L)ARM, IDM of SOD 2.
Gezien de aard van de werkzaamheden kan deze aanvraag niet worden ingevuld door een ZZP'er.
Eisen
- De kandidaat heeft aantoonbare specifieke vakkennis van (L)arm of IDM of SOD 1/2 (blijkt uit CV)
- De kandidaat heeft een relevante HBO opleiding (blijkt uit CV)
- De kandidaat heeft minimaal 3-4 jaar relevante werkervaring (blijkt uit CV)
- De kandidaat heeft relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein binnen een gemeente / overheid (blijkt uit CV)
- Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
- De kandidaat heeft aantoonbare relevante werkervaring (blijkt uit CV)
- Deze opdracht kan, vanwege de aard van de werkzaamheden, niet worden ingevuld door een ZZP'er. Bent u hiermee akkoord ?
- De kandidaat Beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek): communicatief vaardig klantgericht samenwerken overtuigingskracht/daadkrachtig verbindend/bruggenbouwer
- Het overleggen van een VOG voor een vergelijkbare functie, niet ouder dan 2 maanden, is een vereiste.
Wensen
- Het tarief is maximaal 75 euro en is incl. gebruik eigen devices en incl. reiskosten, parkeerkosten en verblijfskosten. Er is geen parkeergelegenheid op eigen terrein. Er dient een VOG te worden overlegd of deze dient te worden aangevraagd.